- Katılım
- 3 May 2006
- Mesajlar
- 4,537
arkadaşlar göz ağrım cruiser 250 yi sattım, rx3i evo ya geçtim, hepinize kazasız sürüşler
Kaça sattın, hayırlı olsun. Mondiyi sıfır mı aldın?
arkadaşlar göz ağrım cruiser 250 yi sattım, rx3i evo ya geçtim, hepinize kazasız sürüşler
evet bu konuda çok tepki görüyorum
sebepler basit. ama kimsenin hevesini kırmak istemem.
ama şunu anladım ki 800 cc altı cruiser, cruiser değil.
harley veya intruder'a geçinceye kadar, enduroyla gezimi tamamlayacağım.
Ne tesaduf ben de bu yaz basinda motorumu satiliga cikartacagim, Transalp 600, hic olmadi bir Pegaso 650 falan dusunuyorum.![]()
Kaça sattın, hayırlı olsun. Mondiyi sıfır mı aldın?
sıfır düşünüyordum, aksesuarlı 2. el aldim
motordan cok memnunum suanda, ama cruiseri sehir icinde cok ozluyorum
kaankly transalp hic onermem, 6 lt yakar
evet yere basmak cok onemli bu konuda katiliyorum, sehirici tercihim cruiserdir kesinlikle, cunku 3. gunde park ederken motoru dusurdum 180 boyumla parmaklarla durabiliyorum motorun ustunde
istanbulda şehir içinde bayır çok fazla, inerken çıkarken ani durumlar, ayrıca dört yol ağızlarında yine ani durumlar fazlaca olunca scooter misali boyda kısa olunca insan ayaklarını yerde istiyorburada leventte boyu kısa çok tecrübeli bir abimiz dört yol ağzında f650 ile bodoslama araca girmişti, ayağı alçıda yatakta epey vakit geçirdi, sonra maksi scootera geçti
aman dikkat edin, şehir içi ani duruşlar olacak ...
800cc olan chooper'lar az para değil en iyisi enduroTekerin düz bassın.
Gozumu kararttim kredi falan dusunuyorum.![]()
Evini satar gene alır son çıkanıBenim olacak o 8
Zevki bi başka olur şimdi ama kredi falan bilemiyorum
![]()
96 model japon diyorum son cikan diyorsun yav12 ay vade 5000 can yakmaz be.
Bir aydır kar ve soğuk derken binememiştim, dün hava ısınınca hemen atladım, aküden korkuyordum, maşallah tek seferde sorunsuz çalıştı, aküsü orjinalden yuasa, ara sıra çalışan motor için enjeksiyonla güzel çalışıyor, 20 yaşında motor alayım diyorsun, sahibi çok önemli, motora iyi bakmış masraf etmiş mi acaba? İhale sana kalmasın aman dikkat![]()
onu da demek istiyorum, küçük cc çan çin çona alışana büyük cc ve yaşlı japonlar ağır gelebilir![]()
deme teker deme. bir hata ettim ki dönemem. başka ebat bulamadım stok lastikler rezil malum. anlas bulabildim 110/80/16 110/90/16 taktım. pişmanım. motor ufaldı vibrasyon başladı bi de nedense
Niye dönemezsin dostum git eski stok lastikleri geri tak adam alıyorsa iade et değiştir keşke öneri alsaydın forumdan.
Niye dönemezsin dostum git eski stok lastikleri geri tak adam alıyorsa iade et değiştir keşke öneri alsaydın forumdan.
konuda ne taktığımız yazıyor, uzun uzun yorumlarımızda var ...



