RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
merhabalar. dün satın alarak aranıza katıldım ve sormak istediklerim var yardımcı olursanız
1) peşin 10bin tl cruiser 250 için nasıl?
2) doğru seçim yaptım mı? başta regal olmak üzere birçok farklı önerileri oldu zira.
3) güzelleştirmek donatmak istiyorum neler yapabilirim masraf yapabilirim biraz?
4) mümkünse bursa değilse herhangi bir yerde bu motora uygun aksesuar donatım malzemesi nelerde bulabilirim?
ilgi ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
merhabalar. dün satın alarak aranıza katıldım ve sormak istediklerim var yardımcı olursanız
1) peşin 10bin tl cruiser 250 için nasıl?
2) doğru seçim yaptım mı? başta regal olmak üzere birçok farklı önerileri oldu zira.
3) güzelleştirmek donatmak istiyorum neler yapabilirim masraf yapabilirim biraz?
4) mümkünse bursa değilse herhangi bir yerde bu motora uygun aksesuar donatım malzemesi nelerde bulabilirim?
ilgi ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

1. Azıcık fazla gibi olmuş sanki, bence max 9000 tl verilirdi, artık almışsınız hayırlı olsun...
2. Regal kendini artık epey kanıtlamış bir motor, şanzıman arızası araştırılmalı, sevenleri çok, regalraptor.net artık yurda mal olmaya başladı, uzun gezilere çıkıyorlar, regal alsan kötü bir seçim demezdim.
3. Konuda yaptıklarımız var, ne yapmak istediğini yazarsan yardımcı olmak daha kolay olur, ebay ve aliexpress den ben çok mal getirdim.
4. Ne alacağını yazmazsan yardımcı olamayız:)

bu arada blackster konusunda cruiser 250 ve blackster 250 kullanmış bir arkadaş vardı, cruiser 250'yi övüyordu, ondaki blackster problemliydi, bizim motor ile uzun yol yaptığını ve pek sorun yaşamadığını yazmıştı, mondial de bir v motorlu makine getirdi, motor kodu aynıysa yaşadık, parça fiyatlandırmada alternatifler olacak, küba sl200'de fiyatı nedeniyle çok satıldı, bu motorda küba zamanında fiyatı rekabetçi yapmadığı için kullanıcı az ne yazık ki ...
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
yanıtınız için çok teşekkür ederim. önce kuba m550 atv aldım. ilk deneyimimdi. şimdi de motora geçiyorum ki bu da ilk deneyimim. :)) dün ilk kez motor sürdüm. ne yapmak istediğimi ne alarak güzelleştirebileceğimi bilmediğim için şunu yapayım diyemiyorum ama hevesim had safhada. sanırım sissy bar koruma demirleri lastik değişimi çanta değişimi gidon yükseltme ile başlamalıyım. sonrasında başta depo olmak üzere renk değişimi olabilir. lastik ebatları değişebilir.. egzost delinmeli ve uzatılabilir sanıyorum başta ön jant olak üzere biraz boya ya da değişim istiyor gibi geldi ve de bu yolu benden önce gitmiş siz ustaların tavsiyeleri önerileri ile hareket edebilirim. :))
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
yanıtınız için çok teşekkür ederim. önce kuba m550 atv aldım. ilk deneyimimdi. şimdi de motora geçiyorum ki bu da ilk deneyimim. :)) dün ilk kez motor sürdüm. ne yapmak istediğimi ne alarak güzelleştirebileceğimi bilmediğim için şunu yapayım diyemiyorum ama hevesim had safhada. sanırım sissy bar koruma demirleri lastik değişimi çanta değişimi gidon yükseltme ile başlamalıyım. sonrasında başta depo olmak üzere renk değişimi olabilir. lastik ebatları değişebilir.. egzost delinmeli ve uzatılabilir sanıyorum başta ön jant olak üzere biraz boya ya da değişim istiyor gibi geldi ve de bu yolu benden önce gitmiş siz ustaların tavsiyeleri önerileri ile hareket edebilirim. :))


Ne var ne yok yazmışsın, maşallah, bir de foto isterük:) nerdensin?
 
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
23
Slm ahali,sizin seleler de rahatsiz,beli desteklemeyen,surerken surekli öne kayan durumdamisiniz,yoksa bende mi ariza var
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Slm ahali,sizin seleler de rahatsiz,beli desteklemeyen,surerken surekli öne kayan durumdamisiniz,yoksa bende mi ariza var

Bende öne kayma yok, aslında deridir diye deri parlatma süngeri vs falan kullanıyorsan o da yapar, ayrıca ince mi iri biri mi olduğuna göre de değişir:) bel için sırt dayama yaptırdım, acayip konforlu oldu, onsuz motor düşünemiyorum:) fotolar arka sayfalarda var...

Bu arada bugün beklediğim dişli de geldi, bu akşam taktırma ihtimalim var, ön arka farklı ölçülerde zincir boyutunu bozmayan bir şey olacak...
 
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
23
Yayli tekli sele yaptirip bu sorunu cozcem sanirim,hem bu vesile ile motorun icine profilden daha cok hirip,yere daha cok yaklasip yol tutusunu arttiririm diye dusunuyorum.185cm 90kg yim 15dk surdukten sonra sirtim desteklenmedigi icin agriyor
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
185cm 90kg yim 15dk surdukten sonra sirtim desteklenmedigi icin agriyor

Sırt için dediğim şeyi yapmanız lazım, araba konforu oluyor uzun yolda:)

Bugün sürekli gittiğim, küba ve rks servisi, mecidiyeköydeki prestij motor suat ustaya motorumu bıraktım.
Ön tekere spike takılacak
Debriyaj pedalı bir tık yukarı alınacsk
Ön arka modifiyeli dişliler takılacak
Ön çamurluğa highway hawk kartal takılacak
kuba sl200 yan çanta demiri takılacak
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
pirelli için 600 küsür istiyorlar diğerleri 100 lerde geziyor. ne yapsam bilemedim bugün değiştirmek istiyorum stok lastikleri. ne alayım bilemedim. iyisi kötüsü orta hallisi hangileridir acaba?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
spike'ı merak ettim,

koruma demiri için hala arayışlardayım 250 tl çok geldi nette,

ayrıyetten sisibar bakıyorum bilginize..
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
orjinal ebat michelin bulamıyorum. yeni motorcu olarak da ebat değişikliği akıllıca olmayabilir :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Cepten girince olmuyor:) yani kredi kartı ödeme tarafı çıkmıyor, bilgisayardan misafir girişi, hemen al, gerçek adresin, ödeme, paypal yerine kredi kartı seçimi, kartın ülkesi için kıbrısın seçimi, kartın bilgilerinin yüklenmesi, iş bankası sanal kartla sorun olmadı...

Misafir kaydı sırasında email veriyorsunuz, o emaile posta izleme vs bilgiler geliyor, bir kere böyle aldım, şimdi ikinci olacak, dişli aliexpress de ya da buraya satış yapan başka sitelerde bulamadım, JT marka epey iyi marka, ucuza bu sefer kaçmadım, ön dişliyi çok ucuza bir doğu bloku ülkesinden almıştım, uyuyor ama iki deliği eksik galiba, tıpkısının aynısı değil, malzemesi dayanımı ne olacak bilmiyorum.

Artık kredi kartından önce adres kısmından bizi kilitlemişler, adresi TR yapınca kredi kartı opsiyonu kapanıyor, paypal başka bir ülkeden yoksa geçmiş olsun :) adresi kıbrıs seçince oluyor ama ülke olarak kıbrısa gidecekmiş gibi oluyor, şimdi satıcıyı ikna etmeye çalışıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

orjinal ebat michelin bulamıyorum. yeni motorcu olarak da ebat değişikliği akıllıca olmayabilir :)

kuba sl200'de onlarca kullanıcı var, aynı şekilde yaptılar, herkes memnun ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

2e64lkp.jpg

x3eqkw.jpg

10pw0bb.jpg
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
6
Merhabalar tuzla üçerlerde ki sonuncuyu aldık. Depoda ufak bir çizik vardı ama sonradan hallederiz diye sorun etmedim. Boyum 200 cm kilom 110. İlk motorum o yüzden yakın uzak mesafe demeden dizlik takıyorum. Tahmin edeceğiniz üzere gidon dizlerime çarpıyor. Gidonu yukseltmek istiyorum. Yapan bir yer var mı? Parçayı nerden bulabilirim? Bana kaça patlar? Blackstarı da denedim ama cruiser daha çok hoşuma gitti. Blackstarın gidonu daha yüksek. Ortasında bir yükseltici aparat var. Ondan alıp kromaj mı yaptırsam acaba? Boş vakitlerimde başından sonuna kadar konuyu okumaya çalışıyorum. Şimdiden teşekkürler.. Selamlar..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Merhabalar tuzla üçerlerde ki sonuncuyu aldık. Depoda ufak bir çizik vardı ama sonradan hallederiz diye sorun etmedim. Boyum 200 cm kilom 110. İlk motorum o yüzden yakın uzak mesafe demeden dizlik takıyorum. Tahmin edeceğiniz üzere gidon dizlerime çarpıyor. Gidonu yukseltmek istiyorum. Yapan bir yer var mı? Parçayı nerden bulabilirim? Bana kaça patlar? Blackstarı da denedim ama cruiser daha çok hoşuma gitti. Blackstarın gidonu daha yüksek. Ortasında bir yükseltici aparat var. Ondan alıp kromaj mı yaptırsam acaba? Boş vakitlerimde başından sonuna kadar konuyu okumaya çalışıyorum. Şimdiden teşekkürler.. Selamlar..

hangi semttensiniz? denk gelip gezmek lazım ara sıra :) hayırlı olsun ...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Moturumuzdan yeni alıp aramıza katılan arkadaşlara hayırlı olsun . Allah kaza bela vermesin. Bizim tarz motorların en güzel taraflarından biride üzerinde oynamalar yapabiliyorsun. Uygun parça yetenekli usta ve hayal gücü lazım. Lastikleri mutlaka değiştirin. 120 ön 140 arka yapın city grip iyidir. Hem güzel hem hesaplı. Herkese hayırlı sürüşler dicem ama kışta geldi . Neyse güzel hava bulursak anca.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Web sayfasından kaldırılmıştı en son baktığımda epeyi bir zaman oldu bence son stoklardır çünkü bayiler toplantısında yayınlanan fotoğrafların içinde fark etmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst