RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Selamın aleyküm arkadaşlar. Hayırlı cumalar. Bizim motorlarda olmaz diye bişey yok. Ben öyle düşünüyorum. İyi bir usta uzatır da ileride alır. Sadece işini severek yapsın yeter.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Chooper motorlarda iyi usta olursa ters çevirir yinede sürersin motoru her türlü modifiye ye açıklar zaten modifiye edilmemiş chooper'da pek bir şeye benzemez kanımca.
@ventura800 sıfır alacaksan cruiser yerine blackster geldi diye biliyorum chooper'dan anlamam ama Rks iyidir sport modellerde cc yükseltirse biraz çok harika olacak ilerde inş.
 
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
21
Blackstar ve cruiser yanyana gördüm nedense cruiser daha heybetli ve yuksek geldi birde blackstr bikac sıkıntılı fabrikasyon arizasi var diyorlar...ya gv250 ya rks alicam artik ama daha en az 2 ay var kısmet tabi
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Blackstar ve cruiser yanyana gördüm nedense cruiser daha heybetli ve yuksek geldi birde blackstr bikac sıkıntılı fabrikasyon arizasi var diyorlar...ya gv250 ya rks alicam artik ama daha en az 2 ay var kısmet tabi

Blackster için kronik arızası var demek çok erken olur yanyana görmedim o yüzden heybetini bilemem :) gv250 ile aynı sayılır bir model benziyorlar da ayrıca ikiside aynı merkezden getirtiyor :) birinin ne arızası varsa diğerindede aynı arıza olması muhteliftir :) Tekerin düz bassın şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
21
Sağol kardesim ben oturdum blackstara kötü degil ama cruiser daha heybetli geldi :)) banada heybet lazim boy 195 kg 135 :))
 
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
21
Olabilir polo 34 :)) butun paylasimlarina baktim kısmet olurda alirsam ocakta baya soru yagmuruna tutucam grubu:)) bakalim ya rks yada gv250 alicam..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Egzozu cuma günü uzattırabilirim, ümraniyede çok uygun fiyatlı bir egzozcu tavsiye edildi, gidip görüşücem, bağlantı yeri için ısı kalkanı aldım, öyle kapatıcam
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
GV250 parçaları pahalı diye biliyorum önceden bi araştır yedek parça ucuzluğu önemli bi husustur. :)


Sizinle aynı fikirdeyim. İlaveten,
Hyosung'u turkiye' ye uniteks motor getiriyor ve İzmirdeki tek yetkili bayide motoratel
Uzun bir süre gv250 yi arastirdim. Uniteks motorun AOSB deki fabrikasına kadar gittim. Satis temsilcisi arkadaşla gorusmek istedim ancak karşımda muhatap bulamadim. Enteresandır ki benim gibi bir arkadaş daha vardı yetkili ile gorusmek isteyen. Soyledigine Gore 2 aydır parça bekliyormuş. O genç arkadasimlada pek ilgilenen olmadi. Fazla zaman kaybetmeden motoratel de soluğu aldım. Ancak orasida bana pek güven vermedi. Diyeceğim odur ki hyosung gv250 almayı dusunuyorsaniz, detaylı arastirin.
Esenlikle...
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Sizinle aynı fikirdeyim. İlaveten,
Hyosung'u turkiye' ye uniteks motor getiriyor ve İzmirdeki tek yetkili bayide motoratel
Uzun bir süre gv250 yi arastirdim. Uniteks motorun AOSB deki fabrikasına kadar gittim. Satis temsilcisi arkadaşla gorusmek istedim ancak karşımda muhatap bulamadim. Enteresandır ki benim gibi bir arkadaş daha vardı yetkili ile gorusmek isteyen. Soyledigine Gore 2 aydır parça bekliyormuş. O genç arkadasimlada pek ilgilenen olmadi. Fazla zaman kaybetmeden motoratel de soluğu aldım. Ancak orasida bana pek güven vermedi. Diyeceğim odur ki hyosung gv250 almayı dusunuyorsaniz, detaylı arastirin.
Esenlikle...

Yaygın bir model olmadığı için parça sıkıntısı illaki yaşanır ama bulunmazda değil motor güzel eğer parça beklemeyi problem etmezsen harikadır ama parça beklemek sıkıntı ise cruiser babadır :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bende hyosung rx 125 sm varken koreden bir haftada parça getirtiyordum, hyosungsource iyi çalışıyordu, bir sürü parçada dolapta halen yatıyor bir ara satmam lazım onları ...
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Bende hyosung rx 125 sm varken koreden bir haftada parça getirtiyordum, hyosungsource iyi çalışıyordu, bir sürü parçada dolapta halen yatıyor bir ara satmam lazım onları ...
Kore'den sen mi sipariş geçiyordun öyle bir ihtimal halen var ise tabi ki hyosung almak daha mantıklı tabi parçayıda kendin takman gerekir servise gidersen lal edebilir motoru :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
http://hyosungsource.com/

çok şey alınca kargoya rağmen ucuz oluyordu.

Az alınca zarar ediyonuz :) Parçası olmayan motoru almak saçmalıktır hyosung markasına laf etmiyorum edemem de yada rks'yi övmüyorum :) rks'in de zaman zaman bulunmadık parçaları oluyor misal şuan ön siper camı yok haftaya getirtilecek dendi :)
 
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
21
Kesinlikle yedek parca olayı önemli haklısıniz...bende ondan korkuyorum
..bakalım rks halen aklimin köşesinde ocakta artik ya cruiser ya rks blackstr ya gv250..ama sanırım rkscilerin arasına gelicem :))
 
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
23
Merhaba arkadaslar.rks cruiser 250 nin gidonunu yukselticem fakat gaz,hidrolik,debriyaj kablolarinida yeniden uzun takmam gerekiyo.aranizda bu işlemi yapan varmi,var ise hangi marka model kablolar uyumludur,tavsiyeleriniz nelerdir.
Tekeriniz duz bassin....
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Merhaba arkadaslar.rks cruiser 250 nin gidonunu yukselticem fakat gaz,hidrolik,debriyaj kablolarinida yeniden uzun takmam gerekiyo.aranizda bu işlemi yapan varmi,var ise hangi marka model kablolar uyumludur,tavsiyeleriniz nelerdir.
Tekeriniz duz bassin....

konuyu tekrar okursanız biri sanki 2.el aldığı motoru için foto yüklemişti...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst