Blackstar ve cruiser yanyana gördüm nedense cruiser daha heybetli ve yuksek geldi birde blackstr bikac sıkıntılı fabrikasyon arizasi var diyorlar...ya gv250 ya rks alicam artik ama daha en az 2 ay var kısmet tabi
Sağol kardesim ben oturdum blackstara kötü degil ama cruiser daha heybetli geldi) banada heybet lazim boy 195 kg 135
)
Olabilir polo 34) butun paylasimlarina baktim kısmet olurda alirsam ocakta baya soru yagmuruna tutucam grubu
) bakalim ya rks yada gv250 alicam..
GV250 parçaları pahalı diye biliyorum önceden bi araştır yedek parça ucuzluğu önemli bi husustur.![]()
Sizinle aynı fikirdeyim. İlaveten,
Hyosung'u turkiye' ye uniteks motor getiriyor ve İzmirdeki tek yetkili bayide motoratel
Uzun bir süre gv250 yi arastirdim. Uniteks motorun AOSB deki fabrikasına kadar gittim. Satis temsilcisi arkadaşla gorusmek istedim ancak karşımda muhatap bulamadim. Enteresandır ki benim gibi bir arkadaş daha vardı yetkili ile gorusmek isteyen. Soyledigine Gore 2 aydır parça bekliyormuş. O genç arkadasimlada pek ilgilenen olmadi. Fazla zaman kaybetmeden motoratel de soluğu aldım. Ancak orasida bana pek güven vermedi. Diyeceğim odur ki hyosung gv250 almayı dusunuyorsaniz, detaylı arastirin.
Esenlikle...
Kore'den sen mi sipariş geçiyordun öyle bir ihtimal halen var ise tabi ki hyosung almak daha mantıklı tabi parçayıda kendin takman gerekir servise gidersen lal edebilir motoruBende hyosung rx 125 sm varken koreden bir haftada parça getirtiyordum, hyosungsource iyi çalışıyordu, bir sürü parçada dolapta halen yatıyor bir ara satmam lazım onları ...
Kore'den sen mi sipariş geçiyordun öyle bir ihtimal halen var ise tabi ki hyosung almak daha mantıklı tabi parçayıda kendin takman gerekir servise gidersen lal edebilir motoru![]()
http://hyosungsource.com/
çok şey alınca kargoya rağmen ucuz oluyordu.
Merhaba arkadaslar.rks cruiser 250 nin gidonunu yukselticem fakat gaz,hidrolik,debriyaj kablolarinida yeniden uzun takmam gerekiyo.aranizda bu işlemi yapan varmi,var ise hangi marka model kablolar uyumludur,tavsiyeleriniz nelerdir.
Tekeriniz duz bassin....