bro seni Allah gönderdi resmen

1100km deyim aynı problemim devam ediyor benim. Aldığım günden beri gaz vermeden çalıştıramıyorum motoru. gaz kesme gibi bir sorun olmuyor bende yada öyle yüksek hızlardayken stop etme olmuyor ama hani diyorsun ya 3.viteste 110 filan resmen şok oldum ben geçtiğimiz hafta düz yolda bastım maksimum 120 gördüm gaz kolu sondaydı yani sen 150-160 diyorsun bu nasıl iştir? Benim ilk motorum o yüzden farklı bir motor kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum fakat motor sesinin rölantideyken hep aynı ritimde çalışması gerektiğini biliyorum bende öyle değil abi bu durum,rölantideyken dinliyorum tık tık tık tık tık yapması gerekirken sanki o ritim bozuluyor. uzun süredir bu mevzunun peşindeyim dediğin parçaları araştıracağım nasıl değiştirmem gerektiğini anlatabilirsen değiştirmek istiyorum bende açıkçası benim rks servisim oldukça zayıf Tarsustaki rks bayisinde bu zamana kadar ne cruiser250 ne de blackster modeli satılmış adam motoru görünce gözleri faltaşı gibi olmuştu:queen: kendimin yapabileceği şeylerse yardım edermisin bu konuyla ilgili bana? gaz kelebeği çok illet birşey bu konuyla ilgili kendi problemimi çözebilirsem uzunca bir yazı yazacağım. servise götürdüğümde alacağım cevabı biliyorum ben şimdiden, abi birşeyi yok bu motorun saat gibi çalışıyor:mrgreen: kendi branşım elektrik elektronik mühendisliği o yüzden biraz yatkınım bu tarz işlere, cevabın için şimdiden teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
hemde ne kıvranma adeta saç yoldurtuyor:mrgreen:
Hacım az bekle ben yarın aldığım yere gidecem orda birkaç işlemden geçecek. O işlemler de bitsin en detayına kadar uzun bi tamirat süreci anlatacam burda. Ben çok yoruldum bu motordan umarım daha fazla yıpratmaz beni. Kaskolayıp benzini döküp motoru yakmama az kaldı çünkü

En kötü yarın tüm detayları yazmış olurum. Fotoğtaflarla anlatmaya çalışacam hatta. Saygılar, sevgiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------
3. viteste 110'u görünce şimdi ben de şok oldum. Eğer gerçekten bu şekilde motorları zorluyorsanız motorun geleceği parlak değil, benden söylemesi.
Yaşadığınız problemi de direk fabrikaya bildirinki yeni gelecek partilerde sorunu çözdürsünler. Herkes yaşıyorsa mutlaka çözümü bulunur.
Hocam motor zorlamak değil benim yaptığım motoru hem uzun yolda hemde şehir içi gayet iyi açtım ve rodajını en dikkatli bitirdiğim ilk motorum. Bide yanacaksa altımda yansın motor

5 hariç her vitesin gaz kesicisi var bu motorda benim bildiğim. 3de 110 görürken hala kesiciye girmediyse devri sonlamadığım anlamına gelir bunu da yapamayacaksa bu motor at çöpe gitsin. Birde fabrika olayını da açıklayayım. Burası çok komik

Blackster beyni istedik fabrikadan yedek parçada çalışan arkadaşımız bize aynen şunu sordu. "Abi bu beyin şey mi? Hmm şey... Abi neydi adı sen söyle! Yauv abi sen bu beynin fotosunu atsana whatsappdan ya ben bilemedim şimdi onu!!!" Dedi

ve bize saolsun fotoya rağmen rks cross beyni gönderdi

Sonra hatanın statör den kaynaklandığını çözdük siparişini verecez başka bir personel açtı telefonu ( bu arada internet üzerinden yedek parça siparişini kayıtlı olarak vermemize rağmen geçiyor bu muhabbetler ) 2. Muhabbet aynen şu... " Yauv abi bu statör dediğin şey öndeki o elektrik kutusunun (konjektörden bahsediyo) bağlantı aparatı mı?!!!"

fabrikada durum böyle abi. Ben fabrikayı nasıl ciddiye alayım ki şimdi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
Isparata'ya uğrayacağınız zaman dinlenme rotası olarak yanıma gelin kahve içelim sohbet edelim benimde 2013 model rks 250 cruiserim var gezeriz
Hocam Ispartada yaşıyorum ben zaten

Özelden ulaşabilirsen bana telefonları alıp bi iki sohbet edelim

Kafelere akarız


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------
Birde #atik216 motor rolantide çalışırken sekmeler olabilir. (Abartmadığı sürece) Bizim makineler rölantiyi otomatik ayarlıyor. Yükselme alçalma seste değişiklik ya da minnacık öksürmeler normal baya. Benim motor şu an direk stop ediyor rolantideyken. Benzin alamadığı için. Bilmiyorum sesini seninkinin tabi ama abartı değilse çok takılma ona.