Mustafa acemiyim diyorsun, duramayacağın süratle şehir içinde gitmemeni tavsiye ediyorum, moron yolda çok, motor durur sanıyorlar, yola atlıyorlar, bir de motoru tam tanımıyorsun, hızlı manevra yapamazsan Allah korusun, bu gezinti motoru, sakin sakin gezmenin tadını çıkar

İstanbul'da ben sadece otobanda tam gaz gidiyorum, o da şeridim müsaitse, araçların arasında makas olayı ile uzaktan yakından alakam olmaz, evli çocuklu çalışmak zorunda olan biri olarak riske gerek yok, kredi kartları borçlar derya

ayrıca kaporta bedenimiz unutma
