RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
Merhabalar.
Şu an 900 km'deyim. Motor hareket halindeyken(2 saniyede bir) tekleyip duruyor. Gaz açamıyorum. Araba sollayamıyorum. 5. vites 80 km'ye ulaşınca biraz sonra stop ediyor motor, kenara çekiyorum aç-kapa yapıp aynı şekilde tekleye tekleye yol alıyorum. Sizce neden olabilir?
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
Merhabalar.
Şu an 900 km'deyim. Motor hareket halindeyken(2 saniyede bir) tekleyip duruyor. Gaz açamıyorum. Araba sollayamıyorum. 5. vites 80 km'ye ulaşınca biraz sonra stop ediyor motor, kenara çekiyorum aç-kapa yapıp aynı şekilde tekleye tekleye yol alıyorum. Sizce neden olabilir?

valla benimde aklıma takıldı sen söylediğin günden beri. Sorunu çözersen eğer paylaşır mısın bizimle? birde maşallah iyi geziyorsun benim hiç fırsatım olmuyor halen 230km de filan,bakım yaptırmadan öyle uzaklara gitmeye de cesaretim olmuyor :/ ilk bakımı yaptırana kadar şehir içi mi kullandın sadece?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
valla benimde aklıma takıldı sen söylediğin günden beri. Sorunu çözersen eğer paylaşır mısın bizimle? birde maşallah iyi geziyorsun benim hiç fırsatım olmuyor halen 230km de filan,bakım yaptırmadan öyle uzaklara gitmeye de cesaretim olmuyor :/ ilk bakımı yaptırana kadar şehir içi mi kullandın sadece?

250 km'yi geçmişsen çevre yoluna falan çık düz yolda bas biraz yavaş yavaş yüksek devirlerde kullanmaya başla motor parçaları alışsın birbirine rodaj süreci bitsin ilk bakıma da yetişir zaten ondan sonra gönül rahatlığıyla kullan.
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
valla benimde aklıma takıldı sen söylediğin günden beri. Sorunu çözersen eğer paylaşır mısın bizimle? birde maşallah iyi geziyorsun benim hiç fırsatım olmuyor halen 230km de filan,bakım yaptırmadan öyle uzaklara gitmeye de cesaretim olmuyor :/ ilk bakımı yaptırana kadar şehir içi mi kullandın sadece?
Atik216 kardeşim;
Ev iş arası 35 km. Git gel 70 km günlük yol yapıyorum zaten.
Bugün ustaya gittim biriyle görüştü.
Sen de öğrenmiş ol bunu : Kontağı art arta 3 kere açıp kapayınca resetliyorsun beyni. Arıza durumunda f1 ışığı mors alfabesi gibi yanıp sönüyor. Sayıyorsun 4 haneli bir sayı veriyor sana. Her sayı karşılığında fabrikada bir arıza mevcut, onu söylüyor ustaya. Ayrıca Km göstergesinin altındaki sayılar sıfırlanıyor. Bu ne işe yarar? Depoyu fulledin. Resetle. Kaç km yol yapıyor depoyla hesaplayabilirsin, sayıyı aklında tutmana gerek yok.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
[/COLOR]
Merhabalar.
Şu an 900 km'deyim. Motor hareket halindeyken(2 saniyede bir) tekleyip duruyor. Gaz açamıyorum. Araba sollayamıyorum. 5. vites 80 km'ye ulaşınca biraz sonra stop ediyor motor, kenara çekiyorum aç-kapa yapıp aynı şekilde tekleye tekleye yol alıyorum. Sizce neden olabilir?

Eğer elektrik kesintisi gibi ise yan ayaklık müşürününden olabilir. Müşürü iptal iptal edin ve deneyin. İptal için yan ayaklık müşürüne giren fişi çıkarıp fişi kendi içinde kısa devre yapın. Sorun çözülürse, müşür arızalı demektir. Müşürü değiştirince sorun çözülür. Ama önce dediğim işlemi yapıp deneyin. Selamlar.
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
Kötü yakıt tekletir mi acaba?

Merhaba.
Cruiser 250 için de arıza durumunda f1 ışığı yanıp sönerek sayı elde ediyor muydunuz? Kitapçığa göre her 4 haneli sayı bir arızaya tekabûl ediyormuş.
10-3-5-2 /10-1-3-7 diye iki sayı elde ettik. Fabrikaya mail attık ve bunun ne arızası olduğunu öğrenmek için haber bekliyoruz. Arıza tespit cihazı olmadığı için ustanın elinde bu yöntemi denedik.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ecu zaten arabalarınkine benziyor, delfi olması lazım, illa ki kod üretiyor da onu okuyacak ekipman da yetkili serviste olması lazım, küba sınıfta kaldı yani:) fabrikanın cihazı her şehirde büyük servislere illaki ücretsiz dağıtması gerekiyordu.
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
sene olmuş 2016 biz halen ışık sayıyoruz şaka gibi :mrgreen:

@paramedik34 şu km sayacını nasıl sıfırlayacağımı gerçekten çok merak ediyordum teşekkür ederim.
bu arada şu ayaklık müşürü olayını ben kuba sl200 sayfasında okumuştum o yüzden motoru daha teslim alırken iptal etmelerini söyledim.
bence dene müşürü iptal etmeyi.baktın problem devam ediyor tekrar bağlarsın.
birde şu sayma işini nasıl yapıyorsun bununla alakalı bir video çekip buraya atabilir miyiz? bundan sonra arkadaşlarda yararlanır.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Ecu zaten arabalarınkine benziyor, delfi olması lazım, illa ki kod üretiyor da onu okuyacak ekipman da yetkili serviste olması lazım, küba sınıfta kaldı yani:) fabrikanın cihazı her şehirde büyük servislere illaki ücretsiz dağıtması gerekiyordu.

Her şehirde bir büyük servise verilmesi gerekir hata kodlarının bir karşılığı var ise bu karşılıkları servisin bilmesi lazım acayip acayip servislerimiz var :d
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun. Bir kaç görsel ve video paylaşabilir ve bilgi verirse canlanır buralar. Tekerinize taş değmesin.
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
valla ben geçen gün yolda giderken video ya çektim ama oldukça kötü isterseniz yinede paylaşabilirim ama yani acemin bir sürücünün sürüşü kimse kızmasın :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
valla ben geçen gün yolda giderken video ya çektim ama oldukça kötü isterseniz yinede paylaşabilirim ama yani acemin bir sürücünün sürüşü kimse kızmasın :)

Estafurullah video görsel fark etmez buralar canlanır biraz zaten bolca video çekmeden iyi videolar çekemezsin. Arada bir çek paylaş bizler ile :D Bide kaç kilometredesin rodaj bitti mi motor hakkında ne kadar bi bilgi verebilirsin sizleri bekliyoruz :D
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
arkadaşlar videoyu paylaşıyorum şimdi sizinle. aksiyon kamerasını göğsüme taktım aparat yardımı ile ama çok titriyor bir dahaki sefere kaska takmayı düşünüyorum o yüzden kusura bakmayın birde çektiğim ilk video hani vlog filan yapma niyetim yok fakat kendimi izleyip yaptığım hataları görmek için ders almak için vs video çekeceğim arada bir, bu şekilde sizinle paylaşırım sizlerle. iyi veya kötü yorumlarınızı beklerim :)

https://www.youtube.com/watch?v=g3QWd43U8OU&feature=youtu.be
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Mustafa kardesim, sehir icinde sanki hizli gidiyormussun gibi bana geldi, ozellikle kavsaklarda senin gecmeni beklemezlerse o suratle durabilirmisin?
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Merhaba.
Cruiser 250 için de arıza durumunda f1 ışığı yanıp sönerek sayı elde ediyor muydunuz? Kitapçığa göre her 4 haneli sayı bir arızaya tekabûl ediyormuş.
10-3-5-2 /10-1-3-7 diye iki sayı elde ettik. Fabrikaya mail attık ve bunun ne arızası olduğunu öğrenmek için haber bekliyoruz. Arıza tespit cihazı olmadığı için ustanın elinde bu yöntemi denedik.

Arkadaşım, benzer durumdaki rx3 için internette bulduğum kodların linkini veriyorum. Sizin "10" diye saydığınızı "0" olarak okuduğunuzda arızanız: 0352 yani "2. silindir ateşleme bobin arızası"na karşılık geliyor. diğeri yani "0137" için sanırım daha detaylı bir listeye bakmak lazım. selamlar.

http://www.rx3adventure.com/rx3_error_codes.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

tüm kodları buldum. 0137 ise şu olabilir: P0137 02 Sensor Circuit Low Voltage (Bank I Sensor 2)

diğer link: https://www.dmv.de.gov/services/Vehicle_Services/dtc_list.pdf

selamlar
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
Mustafa kardesim, sehir icinde sanki hizli gidiyormussun gibi bana geldi, ozellikle kavsaklarda senin gecmeni beklemezlerse o suratle durabilirmisin?

valla ortalama 50-60 arasında gidiyorum aslında ama daha dikkat edeceğim bundan sonra:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

Arkadaşım, benzer durumdaki rx3 için internette bulduğum kodların linkini veriyorum. Sizin "10" diye saydığınızı "0" olarak okuduğunuzda arızanız: 0352 yani "2. silindir ateşleme bobin arızası"na karşılık geliyor. diğeri yani "0137" için sanırım daha detaylı bir listeye bakmak lazım. selamlar.

http://www.rx3adventure.com/rx3_error_codes.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

tüm kodları buldum. 0137 ise şu olabilir: P0137 02 Sensor Circuit Low Voltage (Bank I Sensor 2)

diğer link: https://www.dmv.de.gov/services/Vehicle_Services/dtc_list.pdf

selamlar

merak ettiğim birşey var eğer makinanın hiçbir yerinde problem yoksa bu ışık nasıl bir tepki verir?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Mustafa acemiyim diyorsun, duramayacağın süratle şehir içinde gitmemeni tavsiye ediyorum, moron yolda çok, motor durur sanıyorlar, yola atlıyorlar, bir de motoru tam tanımıyorsun, hızlı manevra yapamazsan Allah korusun, bu gezinti motoru, sakin sakin gezmenin tadını çıkar:) İstanbul'da ben sadece otobanda tam gaz gidiyorum, o da şeridim müsaitse, araçların arasında makas olayı ile uzaktan yakından alakam olmaz, evli çocuklu çalışmak zorunda olan biri olarak riske gerek yok, kredi kartları borçlar derya:) ayrıca kaporta bedenimiz unutma :)
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
arkadaşlar videoyu paylaşıyorum şimdi sizinle. aksiyon kamerasını göğsüme taktım aparat yardımı ile ama çok titriyor bir dahaki sefere kaska takmayı düşünüyorum o yüzden kusura bakmayın birde çektiğim ilk video hani vlog filan yapma niyetim yok fakat kendimi izleyip yaptığım hataları görmek için ders almak için vs video çekeceğim arada bir, bu şekilde sizinle paylaşırım sizlerle. iyi veya kötü yorumlarınızı beklerim :)

https://www.youtube.com/watch?v=g3QWd43U8OU&feature=youtu.be

Biraz yavaş kardeş şehiriçi kullanımda bizler için bu hız sakat Vidoe genel olrak güzel başarıların devamını dilerim. Tekerine taş değmesin.
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
Arkadaşım, benzer durumdaki rx3 için internette bulduğum kodların linkini veriyorum. Sizin "10" diye saydığınızı "0" olarak okuduğunuzda arızanız: 0352 yani "2. silindir ateşleme bobin arızası"na karşılık geliyor. diğeri yani "0137" için sanırım daha detaylı bir listeye bakmak lazım. selamlar.

http://www.rx3adventure.com/rx3_error_codes.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

tüm kodları buldum. 0137 ise şu olabilir: P0137 02 Sensor Circuit Low Voltage (Bank I Sensor 2)

diğer link: https://www.dmv.de.gov/services/Vehicle_Services/dtc_list.pdf

selamlar

Hocam merhaba;

Çok teşekkür ediyorum. Bizim motorlar için doğruluğunu teyit edeceğim. Uyuyorsa, gerçekten mükemmel bir kaynak :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

valla ortalama 50-60 arasında gidiyorum aslında ama daha dikkat edeceğim bundan sonra:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------



merak ettiğim birşey var eğer makinanın hiçbir yerinde problem yoksa bu ışık nasıl bir tepki verir?

Arıza yoksa ışık yanıp sönmüyor kardeşim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst