Resimli Gezi Raporu-07 Mayıs 2006-Adana Kros Ekibi

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Cok harika bir gezi oLmus arkadaşLar.Lastigi patLayan arkadaşa ise geçmiş oLsun... Oguzcum sanada büyük geçmişLer oLsun
kardes, guzel diyecegine takılsana sen de, gerci bundan sonra durmassin, yeni crossunla tirmanirsin sende...
arkadaslar cok guzel bi gezi olmus...bundan sonra takip ediyorum sizi...
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Eylenceli ve sıkı bir gezi olmuş motorlarınız dert görmesin paylaşımınız için teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Sercancım bende arkadaşLara katıLacam merak etme,artık bende Krosscuyum :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
vay be benim üyeliğimden önceki gezim eline sağlık volki kayıpsın nerelerdesin.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Adana ekibi' ya helalinden bir helal olsun size dur durak yok valla. motorlar illalah etmiş elinizden.KADİRİMİN KADERİ Yine iş başa düşmüş teker patlakları hep seni bulmuş ellerine sağlık abiciğim sende olmazsan dağda kurda kuşa yem olacağız ellerin dert görmesin:cat::cat::rendeer::cyclopsan
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Adana ekibi' ya helalinden bir helal olsun size dur durak yok valla. motorlar illalah etmiş elinizden.KADİRİMİN KADERİ Yine iş başa düşmüş teker patlakları hep seni bulmuş ellerine sağlık abiciğim sende olmazsan dağda kurda kuşa yem olacağız ellerin dert görmesin:cat::cat::rendeer::cyclopsan

dillerine sağlık abi kroslar 1 olsun yeter.

Çok Güzel Olmuş Tebrikler :) :cat:

ankara uzak deyil gel katıl.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2
abi siz tam cooLsunuz..adanada böyLe arkadaşLarın oLması beni mutlu etti..bende bi cross aalınca sizinLe takıLmak isteriMM..
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
yaaa bu pazar bi organizasyon daha yapılsa.. toplayabilirmisiniz adanadaki ekibi? ben kimseyi tanımıyorum yeni girdim siteye zaten hatay dörtyoldayım eger bişeyler yapabiliriz diyorsanız bende çıkıp gelecem 2 motor ne dersiniz crosscular???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst