Resimli Gezi Raporu-07 Mayıs 2006-Adana Kros Ekibi

Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
Selam arkadaşlar bende bu gezinin katılımcısı olarak mütiş keyif aldım bundan sonraki kros gezilerine bi mani olmadığı takdirde hep katılmayı istiyorum ayrıca grupla kros yapmak insana daha çok güven veriyor diyebilirim ve dağda motor arızalansa bile kadir ustanın varlığı ekstra güven veriyor ufak tefek aksamalar olsada bu gezi hepsine değer bundan sonraki gezilerin daha fazla katılımla vede daha sert parkur olması diğiyle tüm kroscu arkadaşlara selamlar Allah size ve motorunuza zeval vermesin dileğiyle hoşçakalın.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
BBRR' Alıntı:
vay adanaya bak kaça bölündü mitoz bölünme buna derler bi yusuf abilerin çmsk var bi endurocular var bide crossçular çıkmış valla kimse kusura bakmasın crossçularda öle tatlısu crosscusu değil hani taş gibi crossçu maşallah...
Dostum
Adana sadece adliyesiyle action yapan bir yer degi:) l
burda motor çokk her cinsten var bizdeki bölünme kırgınlık bölünmesi degil zaten hepimiz dostuz hepimiz kardeşiz.ama her makinanın gidecegi yollar farklı ama hepsinin birleştiği tek nokta var tek VARIŞ.
ordada finiş yazmıyor
"DOSTLUĞUN BAŞLANGICI" yazıyor :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
kılıçbalığı' Alıntı:
Dostum
Adana sadece adliyesiyle action yapan bir yer degi:) l
burda motor çokk her cinsten var bizdeki bölünme kırgınlık bölünmesi degil zaten hepimiz dostuz hepimiz kardeşiz.ama her makinanın gidecegi yollar farklı ama hepsinin birleştiği tek nokta var tek VARIŞ.
ordada finiş yazmıyor
"DOSTLUĞUN BAŞLANGICI" yazıyor :rendeer: :rendeer:
dostum o güzel yazın için sana tşk ederim yüreğine sağlık şiir gibi konuşmuşsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
ben en cok kadir beyin lastik degistirirken motosiklet montunun kolunu sivamasina bayildim:))) gorev adami birisi sanirsam:) Endurocularin kendisinden biraz teknik bilgi almasi yararli olur.... guzel gezi olmus...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
valla arada kırgınlık olmadıktan sonra bölünme iyidir her sınıf kendi limitlerini zorluyarak gezi yapar bi scoter ile bir 650 sport aynı gezide olmaz ya sporta hararet yaptırırsın yada scooteri tehlikeye atarsın işte bence bu tür bölünme çok iyi olur adana gibi hem doğal hem tarihsel güzelliklere yakın bir yerde bence her grup mükemmel geziler yapabilir..ama bir klüp çatısı altında toplanıp tek vicut hareket etmekte akıllıca olacaktır ...bu yüzden ÇMSK nın önü açıktır..
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
BBRR' Alıntı:
valla arada kırgınlık olmadıktan sonra bölünme iyidir her sınıf kendi limitlerini zorluyarak gezi yapar bi scoter ile bir 650 sport aynı gezide olmaz ya sporta hararet yaptırırsın yada scooteri tehlikeye atarsın işte bence bu tür bölünme çok iyi olur adana gibi hem doğal hem tarihsel güzelliklere yakın bir yerde bence her grup mükemmel geziler yapabilir..ama bir klüp çatısı altında toplanıp tek vicut hareket etmekte akıllıca olacaktır ...bu yüzden ÇMSK nın önü açıktır..
Dostum teşekkür edrim yazdıkların için.Zatem ÇMSK kişilere özel bir kulüp degil herkese açık bir yer .bende istiyorum ki tek çatı altında toplamnalım ve farklı motorlar adananın ve çevresinin her yerini keşfetsin.
Bugünlerde hepimiz görüyoruz trafikle başımız dertte.birlik olursak bu sorunları çözebiliriz.tek başına kimse birşeyler yapamaz.biz bu hafat sonu ADANA HUZUR EVİNE gidip kurban kesicez motorcuların serseri insanlar olmadığını onlarında atalarına büyüklerine saygılı duygu taşıyan insanlar olduğunu göstermek istiyoruz.13 mayıs ta kulüpte toplanıp saat15 gibi gidicez zaten ertesi günde anneler günü bence çok güzel olacak herkeside bekliyoruz
:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Cok harika bir gezi oLmus arkadaşLar.Lastigi patLayan arkadaşa ise geçmiş oLsun... Oguzcum sanada büyük geçmişLer oLsun
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Sevgili Barış abi,Allah'a şükür,arada kırgınlık da yok küskünlük de.Sadece izlenilen yolların farklı olmasından dolayı,farklı ekipler gezi düzenleniyorlar.Aslında bu grupların oluşumu da insanlardan çok,insanların kullandığı motor tarzına bağlı oluyor.
Sevgili Küçükprens,Kadir abi bu işe bisikletle başlayıp kros motorla devam edenlerden.Kendisi izlenilecek yollar ve motosikletlerin teknik özellikleri konusunda oldukça bilgilidir.Anlayacağınız,kendisinden her daim faydalanıyoruz.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
2
abi tekerlerinize sağlık çok ii gezi olmuş...umarım katılırım aranıza bir gün...200 lük ramzeyimle...
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
3
dirt_rider' Alıntı:
Lastiğim de patlasa, motorumda patlasa cross'a devam, gezilere devam :)

"Arka frenim de kitlese" gezilere devam yazmayı unutmuşsun :cherry:

Bu arada avatar foton süper, kim çekti acaba? :cat:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
28
Evet aynen öyle Mesut abicim "Arka frenim de kitlese" devam :)
Avator foto'yu da bi zamanlar Cross'ları kaçırmayan ama şimdi Enduro'cu olan sevdiğim bir abim çekmişti. Adının baş harfi Mesut :)
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
dirt_rider' Alıntı:
Evet aynen öyle Mesut abicim "Arka frenim de kitlese" devam :)
Avator foto'yu da bi zamanlar Cross'ları kaçırmayan ama şimdi Enduro'cu olan sevdiğim bir abim çekmişti. Adının baş harfi Mesut :)
Kazım,Mesut Abi'nin kendi avatarındaki fotoğrafı kim çekti acaba?:wiinkk:
Bu arada adının başharfini vermişsin ama keşke tamamını verseydin.:)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel kopmuşunuz walla ellerinize sağık bu arada kadir tükan nereye taşıdı haberimiz olsun
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
8
Çok güzel bir gezi olmuş arkadaşlar. Gönderdiğinizz fotolardan belli oluyor geziyi organize eden arkadaşlardan allah razı olsun.

Bu arada bende 15 gün önce bir cross motor aldım markası skygo 200 cc bakalım hayırlısı.

Bende sizler gibi arkadaşlar edinip topluca arazide gezebilecekmiyim.

Ben Kocaeli/gebzedeyim Cross cu arkadaşlardan benide aralarına almalarını istiyorum.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
ADANA'DA önümüzdeki pazar (28 MAYS'TA) Zorkun Yaylasına gezi var . Parkur tüm motor tiplerine uygun . Rekor düzeyde katılım bekleniyor . Buluşma yerimiz : Saat 9:30 da Süleyman Demirel Bulvarında Çukurova Motor Sporları Kulübünün önü . Adanadaki ve çevre illerdeki tüm arkadaşları bekleriz .
Bilgi ve ulaşım için beni arayabilirsiniz:0 532 607 81 76
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla güzel gezmiş ve güzel bir grup olusturmussunuz cok güzel bir gezi olmus motorunuza saglık beyler... Devam yatmak yok kıs nedeniyle :)
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
eski resimlere bakarak yetiniyorum şimdilik,aynı yere kar yağmışmıdır acaba? tekrar gitmek ümidi ile.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
kazımın getirdiği arkadaşının adı salim, body salim :)

amaaaaa, o altındaki yeşil zealsunu çaldılar :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst