- Katılım
- 17 Ocak 2006
- Mesajlar
- 161
Selam arkadaşlar bende bu gezinin katılımcısı olarak mütiş keyif aldım bundan sonraki kros gezilerine bi mani olmadığı takdirde hep katılmayı istiyorum ayrıca grupla kros yapmak insana daha çok güven veriyor diyebilirim ve dağda motor arızalansa bile kadir ustanın varlığı ekstra güven veriyor ufak tefek aksamalar olsada bu gezi hepsine değer bundan sonraki gezilerin daha fazla katılımla vede daha sert parkur olması diğiyle tüm kroscu arkadaşlara selamlar Allah size ve motorunuza zeval vermesin dileğiyle hoşçakalın.