- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,257
kardes, guzel diyecegine takılsana sen de, gerci bundan sonra durmassin, yeni crossunla tirmanirsin sende...Cok harika bir gezi oLmus arkadaşLar.Lastigi patLayan arkadaşa ise geçmiş oLsun... Oguzcum sanada büyük geçmişLer oLsun
arkadaslar cok guzel bi gezi olmus...bundan sonra takip ediyorum sizi...