sen verdınmıı motorunu bana..ama utan dıye ben verım..gözün insanlık görsün:queen:hayırlı olsunartık bir tur verirsin
hayırlı olsun şule allah kazasız belasız binmek nasip etsin.yalnız çok kuru görünüyo bu hafta sonu hava güzel olursa ıslatmaya gelcez haberin olsun![]()
sen verdınmıı motorunu bana..ama utan dıye ben verım..gözün insanlık görsün:queen: