resımler geldiii...

Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372










motorum garajda..artık uyuyabılırım..:cat:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun.........:rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel ve sağlıklı günlerde kullanmanı dilerim. darısı başıma :)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
hayırlı olsun şule allah kazasız belasız binmek nasip etsin.yalnız çok kuru görünüyo bu hafta sonu hava güzel olursa ıslatmaya gelcez haberin olsun :p
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
hayırlı ugurlu olsun motorun cok güzelmiş sanada yakışmış :rendeer: banada nasip olur inş :cat:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
hayıkı olsun ben senin motoru gördüm fatihte herelde üstündekide sendin hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
49
hayırlı olsun. güzel günlerde kullanman dileğiyle .... bi deve kurban edersin artık :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.zaten kızlara güzel yakışıyor bu cıbır
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
allah olmayanlara enkısa zamanda versın..olanlara daha buğügunu versın..herkese ıyı dıleklerı ıcın tesekkur ederım:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Güzel ve neşeli günlerde kullanman dileklerimle....
Altında eskir inşallah ... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst