resim hakkında yardım lütfen..

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328


konudaki resmi büyütüp 80-80 gibi örnek olarak..çerçeveletecem..çok hoşuma gidiyor bu resim..nereye baş vurmam gerekir fotoğrafcı harici.. çok para isterler onlar... uygun bi yöntemi varmı mesela 20 30 tl gibi.. şimdiden tşkler...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir Copy center / Dijital baskı merkezine gidersen yaklaşık bahsettiğin kadar (20-30 TL) fiyata fotoğraf kağıdına basarlar. Eğer fotoğrafçıya gidersen, onlar da dışarıda yaklaşık senin tahmin ettiğin kadar bir fiyata bastırıp sana da yaklaşık 100+ TL fiyata satarlar. :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Bir Copy center / Dijital baskı merkezine gidersen yaklaşık bahsettiğin kadar (20-30 TL) fiyata fotoğraf kağıdına basarlar. Eğer fotoğrafçıya gidersen, onlar da dışarıda yaklaşık senin tahmin ettiğin kadar bir fiyata bastırıp sana da yaklaşık 100+ TL fiyata satarlar. :)
geçen bi topikte gördüm burada hatırlAyamadım şimdi baskı yapı yorlarmış ordan aklıma geldi ucuz oluyor diye.. acaba o dediğinden Copy center / Dijital yalovada varmı onu araştırmak lazım..sağolasın..:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
kağıda bastırdıktan sonra resme mutlaka selefon kaplat...

uzun ömürlü ve dayanıklı olur...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
kağıda bastırdıktan sonra resme mutlaka selefon kaplat...

uzun ömürlü ve dayanıklı olur...
dediğinide eklicem..fotoyo inşallah

Kesinlikle vardır, Google'a sordum hemen bir kaç tane söyledi bile. :p

http://www.yalovaexpresscopy.com/index.php
http://www.gonulozalit.com/index.html
çok sağaolasın en kısa zamanda halledecem inşallah enazından birkaçtane olması oraltalama fiyatı belli eder...
 
Katılım
24 Eki 2011
Mesajlar
21
Posterazor adlı program aracılığıyla A4 boyutunda parçalara bölüp çıktı alıp sonra birleştirebilirsiniz. güzel bir yazıcı ile çok net olabilir :) yapıştırma payına kadar bırakıyor program hem de yaparken zevkli oluyor :) En azından ben zevk alıyorum :) Ancak resmin orjinal boyutu biraz küçük olduğu için bozulmalar oluyor. çözünürlük bozmadan büyütebilen programlar çok fazla :) googla amca size bu konuda yardımcı olacaktır :) Tabii uğraşmayı seviyorsanız öneririm yoksa sizin için çok uğraştırıcı ve sıkıcı olacaktır ben bu yolla bir çok poster yaptım :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
iç mekan dijital baskıcılara vinil (branda) veya folyo üzerine bastırabilirsin
10 dolar metrekare gibi. folyo üzerine bastırıp 5mm dakota levha üzerine
yapıştırtıp çerçevelettirebilirsin
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bu arada konyalıdan başkasına bastırma bence...:pl:

ne alaka bende bilmiyorum ama aklıma geldi işte...:joker:
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
46
Resim 70,9 KB büyüklüğünde...
720x450 piksel...
Bu nitelikte bir fotoğraf 80x80 ölçülerinde büyütülemez...
80x80 en az 1 MB resim gerektirir...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yorum yapan arkadaşlara tekraradan çok teşekkür ederim...

istediğim boyutlara gelebilmesi için bana yardımcı olabilirmisiniz ben anlamıyorum pek oyüzden dedim..rica etsem...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
abartma lütfen...:jocolor:

hem 50 gr pastırman bile yok..:pl:

hem konyalı reklemcın yok...:joker:

hemde mevcut resmin boyutunu yükseltmek istiyosun...:wiinkk:

yok öyle 3 kuruşa 5 köfte...:flower:

köfte dedimde köfteyi duyarsa Metehan da damlar şimdi buraya....:thumright
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
abartma lütfen...:jocolor:

hem 50 gr pastırman bile yok..:pl:

hem konyalı reklemcın yok...:joker:

hemde mevcut resmin boyutunu yükseltmek istiyosun...:wiinkk:

yok öyle 3 kuruşa 5 köfte...:flower:

köfte dedimde köfteyi duyarsa Metehan da damlar şimdi buraya....:thumright
boş ver onu bunu beni nezaman gezdircen...:cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ben yalovalıları değil konyalıları gezdiriyorum bikerem...:p

hem gelirken 50 gr filan pastırma getiriyorlar,bastırnaaalı yumurta yapıyoruz...:joker:

sen getirebilecekmisin bana 50 gr??? hıı???:bounce::wiinkk:

hıııhhhhh...:p:queen::flower::flower:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
boşver pastırmayı ben sana gelirken sana 2kilo...anladınsen:queen: getiririm...:queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Fotografın aşağıdaki 1600 × 1200 versiyonunu kullanman daha iyi sonuç verecektir.
Istersen Motosiklet.net logosunu da ekleyebilirim :p

Yamaha__YZF-R1__2004_06_1600x1200.jpg



1202926432_sb-c_yamaha-yzf-r608_01-1024x768.jpg

77363442.jpg

27730503.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst