Regal Spyder Takasli Fİyat 6000 Regal alıcam

Katılım
28 Mar 2012
Mesajlar
32
Lastik sıfır akü sıfır Egzoz Yeni yapildı Calişmayan bir aksami yok alirken v motor diye bunu aldim regalden vazgecmiştim Regalin görüntüsü nedeni ile alicam ORJNAL GİDON VE EGZOZLARİ İLE BİRLİKTE VERİLECEK

10429462_1489289488001345_7649282137591438651_n.jpg

10730197_1489289521334675_5849236188195366094_n.jpg

10348436_1489289591334668_5227493919188380366_n.jpg

1010135_1489289551334672_6223848117517204968_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst