regal raptorum için yardım lütfen..

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
slm arkadaşlar egal raptoruma bir türlü çift silindir çıkışlı marş rublesi bulamıyoruz:pale: bildiğiniz site veya adres varsa iletirseniz sevinirim hoşçakalın...:) plaka çıkartıcam 1 aylık sürede bitiyor..noter satışıca yanacak..acil halletmem lazım tamirci bulamadı bi türlü
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
mondial mct,ramzey qm marş rubleleri sizin motora uymaktadır.
buldum sanırım..orjinalini
plaka ile ne alakası var çözemedim şimdi???
sametçim şöle söyleyeyim rgal ruhsatı kayıp die trafikten çekmişler kısadan anlatim bana hibe edildi sağolsun sevdiğim bir abi tarafından trafiğe çıkarmak için tekrardan plaka isteniyor noter 1ay müsade verdiği için tekraradan 200 tl yatırıp sözleşmeyi yenilemem gerekiyor muayne olmadan plakada çıkmıyor marş rublesi olmadan motor çalışmıyor ayaktan çalışmada yok bu modelde.. şükür buldum yarın irtibata geçicem...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------


100 tl buldum bende.. çok pahalı...15 nere 100 nere..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

okadar çok söyledimki bana söyle araştırim die sen anlatamassın die geçiştirdi en sonunda söyledi on kere bulurdum bu zaman kadar..
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
Fiyat farkı tamamen ithalatçının fiyat politikası.İlk zamanlar fiyatlar daha minimum seviyede idi.Şimdi 400 liraya depo satar oldular.Kimse inandıramaz o fiyat farkının kalite farkı olduğuna.Tercih sizin.İşinizin hallolduğunu sevindim
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Fiyat farkı tamamen ithalatçının fiyat politikası.İlk zamanlar fiyatlar daha minimum seviyede idi.Şimdi 400 liraya depo satar oldular.Kimse inandıramaz o fiyat farkının kalite farkı olduğuna.Tercih sizin.İşinizin hallolduğunu sevindim
açıkça zamanım çok daraldı başak araştırmaya zamanım yok bunada şükür dicem..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
4 ayaksın sen...seviyom seni...
bu sakat arkadaşınıda gezdirirmisin arkanda??
motor kullanamıyorum da...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
eğer bulamassanız yardımcı olurum,
yetkılı servısle ırtıbatım mevcuttur,
bılgınız olsun,
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Telefonundan ulaşabileydik bir de :)
Bulmuşsun galiba zaten.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yok öyle buraya yazıp kaybolmak..

bak millet seferber olmuş...

yakalarsam...

döverim...:pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst