landcruiser alan biri yok mu yaww

ben ithalatçısından hem telefonda hem de fuarda öğrendiğim kadarıyla ss 250 deki motordan farklı olduğunda ısrar ediyorlar, buna ne diyorsunuz ? bu motoru alırsam bir de az satılırsa sorun yaşarmıyım ?şimdi bir de bu çıktı, kimse almıyor sanki
motorun farklı olduğunda gerçekten ısrar ediyorlarsa karar senin.
Ancak motor aynı ise korkma.
2V49FMM motor Bisan Roadstar 250,keeway super shadow 250,Ledow 250 de dekullanılıyor ama en önemlisi aynı motorun Yamaha V Star 250 de de kullanılıyor olması.
işte 2009 model V-star 250 nin linki
http://www.yamaha-motor.ca/products/products.php?model=2924&class=2&group=M|&LANG=en
2V49FMM motor oldukça dayanıklı ve nefesli bir motor,sıralı tek silindire göre gösterişli.
Motor parçaları konusunda şimdilik sıkıntıya rastlamadık ama motor dışında Bisan,Keeway,Monero,CMX in parçalarının da birbirine uyduğu,işçilik kalitelerinin eşit olduğu da söylenemez doğrusu
Benim fikrimi sorarsan
o motoru alacağına 2.elde temiz bir Bisan yada keeway al.alacağın motora kaliteli lastik tak keyifle kullan derim.
Bir de arkadaşlar şu" Macar malı Keeway" söyleminden vazgeçsek artık.
Kendi putumuzu yaratıp tapmaya gerek yok
Keeway in motorunu Lifan üretiyor,şasesi ıvırı zıvırı Çin'de üretiliyor.Hala Macar malı iddiası var.Duyan da Keeway in global bir motor devi olduğunu zannedecek
Motor devi olabilmek için montaj hattı kurmak yetmiyor,piyasada kalıcılık,Ar-ge
başarısı,tanınmışlık,müşteride oluşmuş güven,yeni teknoloji üretebilme yetisi ve benzeri yüzlerce bileşen gerekiyor.