- Katılım
- 16 Ağu 2008
- Mesajlar
- 363
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu 2 motordan birini almak istiyorum hangisini önerirsiniz iki motoruda denedim fakat regalde titreşim vardı normalmidir gv 250 pek bişey hisstmedim...acaba regalin egzosu içini boşalmışlar bundan kaynaklana bilirmi titreşim hatta benim mct den daha çok titreşim vardı regalde bunlar normalmidir yardımlarınız için teşekürler...yada 2 sinin arsında negibi bi avantaj ve dez avantaj vardır...
yaw yardım eden yokmu...:salut:
yaw yardım eden yokmu...:salut:
Son düzenleme:
