regal mı gv 250 hysung mu yardım

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu 2 motordan birini almak istiyorum hangisini önerirsiniz iki motoruda denedim fakat regalde titreşim vardı normalmidir gv 250 pek bişey hisstmedim...acaba regalin egzosu içini boşalmışlar bundan kaynaklana bilirmi titreşim hatta benim mct den daha çok titreşim vardı regalde bunlar normalmidir yardımlarınız için teşekürler...yada 2 sinin arsında negibi bi avantaj ve dez avantaj vardır...

yaw yardım eden yokmu...:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
evet mutlaka eksozun payı vardır, çünkü şimdiye kadar hiçbir regal kullanıcısından (aşırı devirler hariç) rahatsız edici titreşim şikayeti duymadım, özellikle de mct250 den daha fazla bir titreşim olacağını sanmıyorum.
Hangisi diye soracak olursan, ben gv250 yi tercih ederdim, çünkü görünüşü daha çok hoşuma gidiyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyo hyo hyo hyo hyo dioruz ben ve diğer ev ve mobilet arklarımım:mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Hyosung mu? Regal mi? diye sormak pek yerinde olmamış aslında. Neden derseniz arada çok fiyat farkı var zaten. Regal in ithalatçısı sarıkayalr bu motoru getirmeyi bıraktı galiba. İleride parça ve servis sorunu yaşanabilir. Hyosung motorlarıda artık S&T kanuni adı altında satılacak sıfır alınacaksa garanti açısından kanuni bayilerinden alınması uygun olacaktır. Global atarfından getirilen hyosungların garantisi ve servisi nasıl olacak hala tam belli değil. Sanırım şu anda ellerindeki motorları elden çıkarıyorlar. Eğer 2. el bir motor alınacaksa ve zaten garantisi geçmiş olacaksa bu durumda Hyosung yada S&T olması farketmez nasıl olsa parasını ödeyince servis alabilirsin.



not: arkadaşlar hangisinin daha kaliteli olduğunu yukarıda yazmışlar zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
hyosungu anca harleyle kıyaslarken ikinci plana iterim. yoksa başka hiçbirşeyle kıyaslamam. honda ile bile.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Buradaki herkes gibi bende GV 250 diyorum. RR kullanmadım ama zaten görünüş açısından bile Hyo daha güzel bence. Paran varsa Hyo derim. Ama bütçen kısıtlıysa RR.de alabilirsin. Ben forumdan takip ettiğim kadarıyla RR.den çok fazla bir şikayet okumadım.
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
..... yoksa Kymco venox250 mi diye sorunu düzeltip, VENOX 250 diye cevap veriyorum. :mrgreen:

 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu 2 . el baktım 2 si arasında çok gidip geliyorum rr su sogutmalı gv 250 ise sıvı ama burda 2 side aynı fiyat nerdeyse arsında 500 tl kadar fark var nebilim ilerde parça sıkıntısı servis sıkıntısı yaşamak istemiyorum ama galiba gv agır basıyo çok çok sagolun arkadaşlar ilginiz için
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Herkes kendi motorunu tavsiye edecektir:)bu gayet normal bende uzun süreden beri RR kullanıyorum ama bütçen yetecekse tabiki Gv 250 al yedek parça sıkıntın ne kadar olur bilemem ama uzun zamanda sana sorun çıkaracak motor değildir...

Bütçen yeterli değilse 3000e çok uygun güzel RR'lar var araştırdıktan sonra...11000 km yi devirdim ve 400km hiç kontak kapatmadan gittim.Bunlar Gv 250'ye baz olmasa da kendi çinli kardeşleri arasında hem görünümü hem de işçilik kalitesi ile fark yaratıyor.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
imkan varsa venox 250 daha iyidir. yoksa gv 250 düşünülebilir.regal de iyi motordur.
regal ve gv 250 distribütor ve yedek parça durumlarını değerlendirmelisin .
Ben almadan bir yıl kadar araştırma yapmıştım. gv250 iyi bir motor fakat kanuniye geçince biraz çekindim.regal de arkadaşlar bahsetmişler sanırım şu anda emre ltd getiriyo.Umarım hayırlı bir tercih yaparsın .
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
30
ben hyosung tavsiye etmiyorum ayrca bir hyosung rr kullanıcısıyım.bulunduğum yerde yedek parça sorunum var muhattabım yok ve çok canım sıkkın.zamanında söle olucaz böyle büyyecez bilmemne edecez dienlerin hepsi sıvıştı karşımızda kimseyi bulamıyoruz bunu göz önünde tut.bu rada regalde göründüğü kadar ii bir motor değil...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
İthal eden firma ortalıkta yok,parça yok,satış sonrası hizmet ve servis hatta bayi bile çoğu ilde yok ,titreşim çok,.... Regali seçmemek için bence yeterli sebebtir.
Kesinlikle koreli doğru seçim olacaktır. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst