red line

Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
18
sizinle paylaşmak istedim......


38999857ct7.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaş hoşta biras daha acıklayıcı olarak keşke acsaydın topici.

Konu başlıgı COk anlamsız.

Motosikletin De gayet güzel :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Heralde hayırlı ugurlu olsun demem gerekiyor.:) Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
motorumu paylaşmak istedin??? karbüratör benim olsun. bide eksantrik gergisi warsa onu alayım. latife latife. Allah kaza bela wermesin kardeşim. kelmisin? şapkadan şüphelendimde.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
olmamış bunu neresi red line bu olsa olsa gray line olur .. zaten bence asıl olan blue line dır ki tadına doyulmaz
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kask yok mont yok eldiven yok... Eminim bunlar olmadan kullanıyorsundur :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst