Yani ????????????
motorumu paylaşmak istedin??? karbüratör benim olsun. bide eksantrik gergisi warsa onu alayım. latife latife. Allah kaza bela wermesin kardeşim. kelmisin? şapkadan şüphelendimde.
motoru paylaşmak istiyorsanız benimle paylaşabilirsiniz
motorumu paylaşmak istedin??? karbüratör benim olsun. bide eksantrik gergisi warsa onu alayım. latife latife. Allah kaza bela wermesin kardeşim. kelmisin? şapkadan şüphelendimde.
abi hastayım stiline![]()
Kask yok mont yok eldiven yok... Eminim bunlar olmadan kullanıyorsundur :mrgreen: