Ramzey Scooter'lardan Hangisini Tavsiye Edersiniz?

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
9
Merhaba Arkadaşlar Ben Aranıza Yeni Katıldım Öncelikle Kendimi Tanıtayım İsmim Recep, 20 Yaşındayım, Kütahyalıyım. Bi Scooter Almaya Karar Verdim, Buradan Ve Google'dan Baya Bi Araştırdım Marka Olarak Ramzey de Karar Kıldım, Ramzey'ler Arasından 3 Model Arasında Kararsız Kaldım Ve Size Danışmak İstedim, Bu 3 Model'den Hangisini Alıyim Sizce? + ları - leri Nelerdir, Kullanan Arkadaşlar Varsa Kullanımı Ve Yakıt Tüketimi Nasıldır? Görüşlerinizi Paylaşırsanız Sevinirim...
(Not: Lütfen Honda, Yamaha..Vs. Al Demeyin, Bütçem İçin En Uygunu Bunlar Sadece 3'ünün Arasında Karar Veremedim.)

ramzeyns9.jpg
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Ramzey Türk Malı Değil mi? :silent:
Türk Markasi evet.
Ancak Mal Çin Malı birkaç parçası burada üretiliyor diye haberler duydum dogrudur belki...
Ramzey,Asya.M,Mondial,Kanuni,Motti, vs Bunlar halis çin malıdır bu motorlar üreten 1-2 firma var sadece marka basılıyor bunlara:)

Keeway ise Motomax olarak tektir Avrupada satışı vardır ancak çin üretimidir!
 
Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
9
Bugün, 20.000 metrekarelik bir alana yayılmış olan bu tesislerde 350 kişilik dev bir ekiple 50 CC'lik iki zamanlı Ramzey Moped, "scooter" ve 125 CC motosiklet üretiyoruz, şimdilik... bu konuda tek Türk markası olmanın gururunu taşıyoruz.

Bu Yazı Var Sitelerinde, Ben %70 Türk %30 Yabancı Üretim Diye Duymuştum Birkaç Yerde.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Bugün, 20.000 metrekarelik bir alana yayılmış olan bu tesislerde 350 kişilik dev bir ekiple 50 CC'lik iki zamanlı Ramzey Moped, "scooter" ve 125 CC motosiklet üretiyoruz, şimdilik... bu konuda tek Türk markası olmanın gururunu taşıyoruz.

Bu Yazı Var Sitelerinde, Ben %70 Türk %30 Yabancı Üretim Diye Duymuştum Birkaç Yerde.

ona bakarsan Kanunide tesis kurdu ramzeyden daha büyük ozaman kanuniye gel istersen sen takmışın bu Ramzeye valla illede ramzey olsun istiyorsan en alltaki resim kardeşim 5.8kw 7.7hp mi neydi ondan
 
Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
9
ona bakarsan Kanunide tesis kurdu ramzeyden daha büyük ozaman kanuniye gel istersen sen takmışın bu Ramzeye valla illede ramzey olsun istiyorsan en alltaki resim kardeşim 5.8kw 7.7hp mi neydi ondan

Valla Bende Türk Malı Takıntısı Vardır :) İsterse Kalitesi Düşük Olsun Ama Türk Malı Olsun, Sadece Motosiklet İçin Değil Herşey İçin Geçerli, Onun İçin Ramzey de Karar Kıldım. Önerin İçin Sağolasın.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Valla Bende Türk Malı Takıntısı Vardır :) İsterse Kalitesi Düşük Olsun Ama Türk Malı Olsun, Sadece Motosiklet İçin Değil Herşey İçin Geçerli, Onun İçin Ramzey de Karar Kıldım. Önerin İçin Sağolasın.

Önemli Degil Crazy_Blood umarim motoruna Kavuşursun
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Crazy_Blood arkadaşım, Ramzey bir Türk markası ve bazı motorları kendi üretiyor bazılarını da ithal edip montajını yapıyor. Resimlerini koydukların arasında en alttaki motor Ramzeyin kendi ürettiği motor. Piyasada en yaygın, denenmiş ve bildiğim kadarıyla da parça sıkıntısı hiç olmayan bir model. Bence tipi de diğerlerine göre daha iyi (senin zevkini bilemem tabi). Ben şahsen bu nedenlerden dolayı son resimdeki modeli tavsiye ederim. Yalnız paran peşinse mutlaka iyi bir pazarlık yap. Gerekirse birkaç bayi gez. Karından fedakarlık edecek birini mutlaka bulursun ve daha ucuza alırsın. Selamlar.
 
Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
9
Sağolun Arkadaşlar Tavsiyeleriniz İçin, En Alttaki Kafama Yattı, Yarın Gidip Alıyorum Bi Terslik Çıkmazsa, Eğer Alırsam Eklerim Resimlerini Hemen :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hangisini alırsan al hayırlı olsun, sorun çıkarmasın.
sen motoruna iyi baktığın sürece o da seni güzel güzel gezdirecektir.
 
Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
9
Arkadaşlar Bugün Scooter'ı Aldım, En Alttaki Resimde Olanın Sarı Renginden, Çok Hoşuma Gitti Motor Bayaa Güzel :) Bugün Resim Çekmek Aklıma Gelmedi Yarın Resimlerini de Çekip Eklerim Buraya, Herkese Teşekkürler :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ortadakİ olananını :cat::cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
öncelikle aramıza hoşşgeldin :) Bu motorlara gelince birinci olandan bizim ardeşende kullanıyo bi arkadaş 2 000 km de daha sorun yaratmamışş :)

iKinci olandan rize de bi polis abimizde war :) ama yorumlarını bilmiyorum bence en güsel olanı 2. ama :)

Son resmdekinden kullanan çok rize de ... Yorumlarını duymadm ama hemen hergün ( yağışsız olan her gün ) sokaklarda cirit atıyolar :cherry:
Gerisi sana kalmışşş :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla arkadaşlar en alttaki resim artık üretilmeyen modelmiş bende o yüzden 10v diye bir modelini 2 gün önce aldım ama 100 kmde yolda kaldım şanssızlık diyelim.. 1-2 gün kullandıktan sonra size bilgilerimi aktarabilirim..

Saygılarımla..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst