- Katılım
- 4 Haz 2007
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar Ben Aranıza Yeni Katıldım Öncelikle Kendimi Tanıtayım İsmim Recep, 20 Yaşındayım, Kütahyalıyım. Bi Scooter Almaya Karar Verdim, Buradan Ve Google'dan Baya Bi Araştırdım Marka Olarak Ramzey de Karar Kıldım, Ramzey'ler Arasından 3 Model Arasında Kararsız Kaldım Ve Size Danışmak İstedim, Bu 3 Model'den Hangisini Alıyim Sizce? + ları - leri Nelerdir, Kullanan Arkadaşlar Varsa Kullanımı Ve Yakıt Tüketimi Nasıldır? Görüşlerinizi Paylaşırsanız Sevinirim...
(Not: Lütfen Honda, Yamaha..Vs. Al Demeyin, Bütçem İçin En Uygunu Bunlar Sadece 3'ünün Arasında Karar Veremedim.)
(Not: Lütfen Honda, Yamaha..Vs. Al Demeyin, Bütçem İçin En Uygunu Bunlar Sadece 3'ünün Arasında Karar Veremedim.)