Ramzey QM 200 cross

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Öncelikle Merhaba arkadaşlar.Bayadır cross motorsiklet almak istiyordum ve galiba aradığımı buldum.Seçimimi Ramzey QM200 Crosstan yana kullandım.Boyum kısaoldugundan fazla yüksek olmadıgını öğrendim.

Şuan da bunu kullanıyorum.
01.jpg

Ve bunun sele yüksekliği 80 diyor.

Ramzey QM 200 ise 76 sele yüksekliği varmış buna sevindim acaba bir yanlışlık yok diğilmi.
Boyum 1,60 ben bu cross u sürebilrimyim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

cevap bekliyorum Boyum yetermi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

cevap bekliyorum Boyum yetermi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

cevap bekliyorum Boyum yetermi
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Boyun yeter tam gelir hatta. Crossta ayak tabanin degil parmak diplerine kadar yere basman yeterli.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
asya as 200gy al , kesinlikle rahat sürersin arka lasitk 15 ve sele yapısı alçaltılmış , arka amortisörleri yumuşak çok rahat kullanırsın
25122011002.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
504
doğru seçim ramzey qm 200 gerçekten iyidir. güzel bakarsan seni şaşırtabilir. boyun biraz zorlayabilir ama alıştıktan sonra problem kalmayacak bence.
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
doğru seçim ramzey qm 200 gerçekten iyidir. güzel bakarsan seni şaşırtabilir. boyun biraz zorlayabilir ama alıştıktan sonra problem kalmayacak bence.
Zrlar derken ? Ben Kanuni storm a biniyorum sele yüksekliği 80 ramzeyin ise 76 :) ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

asya as 200gy al , kesinlikle rahat sürersin arka lasitk 15 ve sele yapısı alçaltılmış , arka amortisörleri yumuşak çok rahat kullanırsın
http://img651.imageshack.us/img651/9003/25122011002.jpg
Sence yüksek kalmazmı bana ? Ben oturdum amasörşlerin çökmesine ragmwen nedense parmak uçlarım deydi ?(82 sele yüksekliği var asyada ramzey ise 76 :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Asyanın arka amortisör'ünü biraz daha sertleştirere-kısarak seleyi azaltma ihtimalin varmıymış ona da bir baksaydın. Ramzey de kalite olarak asya ile aynı kategoride sayılır. Ama asyayı şehir içinde sürmek biraz daha kolaydır diye asyayı tavsiye ederim. Ama niye gittin ramzey aldın da demem :)
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Asyanın arka amortisör'ünü biraz daha sertleştirere-kısarak seleyi azaltma ihtimalin varmıymış ona da bir baksaydın. Ramzey de kalite olarak asya ile aynı kategoride sayılır. Ama asyayı şehir içinde sürmek biraz daha kolaydır diye asyayı tavsiye ederim. Ama niye gittin ramzey aldın da demem :)
Asya 80 cm sele yükseklk ramzey ise 76 heralde biraz daha düşer dimi ramzey son değildir heralde ?
(ben ayaklırım yere deymeden kndimi güvenli hissetmem.
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
504
ramzey al gerçekten pişman olmazsın. çinliler arasında gayet kaliteli. bizzat arkadaşımın 1-2 metre havalarda uçtuğuna şahit oldum :) banamısın demezdi makine.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
arkadaşım ramzeyi kötülemiyorum, ramzey arka jant 18lik en az 100/100 18 lastik vardır , asyada arka 15lik lastik 130/90 15 tahminen 10 cm alçaktır ramzeye göre bundan bahsediyorum, motor gücü ikiside 17 -18hp , asya 130kg ramzey sanırım daha hafif , ağırlık problem olabilir senin için diğer yönden asya ile ramzey aralarında çok fark yoktur sağlamlık yönündende asya ile enduro yapanları gördüm ramzeyle kapışır
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
arkadaşım ramzeyi kötülemiyorum, ramzey arka jant 18lik en az 100/100 18 lastik vardır , asyada arka 15lik lastik 130/90 15 tahminen 10 cm alçaktır ramzeye göre bundan bahsediyorum, motor gücü ikiside 17 -18hp , asya 130kg ramzey sanırım daha hafif , ağırlık problem olabilir senin için diğer yönden asya ile ramzey aralarında çok fark yoktur sağlamlık yönündende asya ile enduro yapanları gördüm ramzeyle kapışır
Peki 1,60 boyla asya ya oturabillirmyim.(Geçen oturdum çok az birşey çöktü en fazla 3cm felan . tabi onun tekerler yol için alınmış olanıydı hatta motor satılıyor link atayım.
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Zrlar derken ? Ben Kanuni storm a biniyorum sele yüksekliği 80 ramzeyin ise 76 :) ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------


Sence yüksek kalmazmı bana ? Ben oturdum amasörşlerin çökmesine ragmwen nedense parmak uçlarım deydi ?(82 sele yüksekliği var asyada ramzey ise 76 :)
Resimdeki sanki yüksek gözüküyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

tabiki taşır.. yeterki kazasız bul :)
Arkadasım msjını sildim yanlışlıkla okuyamadım k
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Eeee cvp bekliorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

Aranızda kısa boyla Cross kullnan varmı ?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Efendi efendi o resimde ki Asya benim.Hiç utanmıyor musunuz kızımın resimlerini orada burada yayınlamaktan :cherry:

Bu arada yardımcı olurmu bilemem ama; ben 1.80 boyundayım ve ayaklarım yere çok çok rahat temas ediyor.Sizinde zorlanacağınızı sanmıyorum.Asya o kadar yüksek bir motosiklet değil.Hatta şöyle söyleyeyim, artçı kısmına bile oturunca ayaklarım rahat değiyor.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
189
Arkadaslar bende 2 sezondur qm200 kullanıyorum tekerinize taş değmeye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst