- Katılım
- 5 Ocak 2012
- Mesajlar
- 64
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle Merhaba arkadaşlar.Bayadır cross motorsiklet almak istiyordum ve galiba aradığımı buldum.Seçimimi Ramzey QM200 Crosstan yana kullandım.Boyum kısaoldugundan fazla yüksek olmadıgını öğrendim.
Şuan da bunu kullanıyorum.
Ve bunun sele yüksekliği 80 diyor.
Ramzey QM 200 ise 76 sele yüksekliği varmış buna sevindim acaba bir yanlışlık yok diğilmi.
Boyum 1,60 ben bu cross u sürebilrimyim ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
cevap bekliyorum Boyum yetermi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
cevap bekliyorum Boyum yetermi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------
cevap bekliyorum Boyum yetermi
Şuan da bunu kullanıyorum.
Ve bunun sele yüksekliği 80 diyor.
Ramzey QM 200 ise 76 sele yüksekliği varmış buna sevindim acaba bir yanlışlık yok diğilmi.
Boyum 1,60 ben bu cross u sürebilrimyim ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
cevap bekliyorum Boyum yetermi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
cevap bekliyorum Boyum yetermi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------
cevap bekliyorum Boyum yetermi