Ramazan ilk günü tuttuk Allah son günü tutmayıda nasip etsin.

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ramazanın ilk orucu az sonra bitecek .
İşinden dolayı yogun şartlar altında calısan ,motor üstünde oruc tutan ,herkeze Allah kolaylık versin.
Hepinize hayırlı Ramazanlar.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Alah hepimize nice Ramazan ayları nasip etsin.

Bu dönemde motosiklet sürücüleri olarak hem çevremize hem kendimize dikkat etmeliyiz. Çevremize dikkat etmeliyiz çünkü oruçlu sürücülerin dikkatleri dağınık olacakltır. Hele iftar vaktinin yaklaştığı anlardaki trafikten bahsetmek bile istemiyorum.

Kendimize de özellikle sigara tiryakisi isek çok daha fazla dikkat etmeliyiz. Maalesef lanet olası tiryakiliğim yüzünden beni bugün asıl sigarasızlık çok kötü çarptı ve bırakın motosiklet sürmeyi, neredeyse yürümem bile sapıttı. Bu nedenle çok acil gerekmedikçe motosiklete seyrek binmeyi düşünüyorum, çünkü gerçekten çok kötü dikkat dağınıklığı vardı bugün bende. Şu an daha karnımı tam doyurmadan sigara yakmış bulunuyoum.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
ooouuww midem çok pis ağrıyoo ::stretche
aç gibi açıkmışım yemeğe nasıl saldırdığımı bilmiyorum :)
tuttuğumuz oruçlar kabul olsun:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
oruç tutmuyorum ama tutanların orucunu Allah kabul etsin..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
biraz zor geldi ilk gün :) bakımlada arızalarda zorlandım ama zamanla alışcağımıza eminim. :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Evet ılk gun dusundugumden daha kolay gectı ama tabıkı bugun hep evde olmanın verdıgı bı kolaylıktı bu Allah bedenen calısanlara ozellıkle kolaylık versın...

Amın..
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doyduk cok sukur...
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Adana; öğlen sıcaklıgı halaa 35-40 derece nem desen cabası, dilim damağıma yapıstı, Ben böyle ofisimde çalışlıp mızmızlanırken; Allah kolaylık versin bagda bahçede, yolda izde çalışına. Herkeze hayırlı ramazanlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst