Ramada'dan Büyük Hata, Büyük Vurgun Infrared

Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Ramada'dan Büyük Hata, Büyük Vurgun Infrared

Ramada Otelleri tarafından “KUBABA TURIZM A.S. ANKARA” açıklaması ile 26 Ekim ve 13 Kasım tarihinde YKB Kredi kartımdan 6 YTL ve 300 YTL olmak üzere Toplam 306 YTL çekilmiştir.


Bu harcamayı hesap ekstremde 19 Kasım 2007’de tesadüfen fark ettim. İnternetten arayarak tesadüfen Ramada Otellerine ulaştım ki, bu isimle başka turizm şirketleri de bulunmaktadır. Eğer ulaşamasaydım ne olacaktı, gerçekten merak ediyorum.


Bana verilen cevap, öğleden sonra hemen yatırlacağı, VIP üyelik için yanlışlıkla çekildiği yönündeydi. Ben garantiye almak ve atlamamalarını sağlamak için [email protected] adresine e-posta, 0312 4284727 numaraya faks çekerek son ödeme tarihi olan 26 Kasım 2007 öncesinde bunu yatırmalarını rica ettim.


26 Kasım 2007’de YKB Müşteri Hizmetleri’nden kontrol ettiğimde ödenmemiş olduğunu gördüm. Tekrar aradığımda tüm bilgileri tekrar isteyen ve daha önceki aramalarımın, e-posta ve faksın dikkate alınmamış olduğunu anlamamı sağlayan sorular sorulduğunu ve ilgisiz cevaplar verildiğini gördüm.


Benim onayım olmadan kredi kartımdan nasıl çekildiğini anlamak zordur. Ayrıca tarafıma cep telefonuma mesaj çekildiğini ve EVET cevabı verildiğini ya da bilgisayarda hata olmuş olabileceğini belirtmişlerdir ki böyle bir mesaj hatırlamıyorum.


Şu anda en az yedi kişi ile birebir görüşmüş olmama rağmen hala ekstremin bulunamadığı söylenmektedir. Ben aramamış olsam aramayacaklarını düşünmeye başladım. Ayrıca farketmeyen kaç kişiden ne kadar parayı haksız yere hesaplarına geçireceklerini merak ediyorum. Ramada'dan bir sorumlu bu işlemin yaklaşık 10.000 kişiyi etkileyebileceğini söylemiştir. Yani 3.060.000 YTL. Pes diyorum! Herkesi hesap ekstresinde KUBABA aramaya devletin kurumlarını da gerekli cezayı Ramada'ya vermeye davet ediyorum.
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
valla dayı ne diyim.... dediğin oteli ankaralı olmama rağmen ilk defa duydum.. geçmiş olsun. mahkemeye versen kaç yıl sürer kim bilir...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun hocam...benim tüm kartlarım mail order yani böyle telefonla işleme kapalı...ne işim olur internetten ne alayım diye hep düşündüm...sahtekarlık ve dloandırıcılıkta dünya lideri melmeketde niye güveneyimki abidik gubidik internetden alışveriş sitelerine...


muhtemelen bundan önce internet üzerinden alışveriş yaptın...maıl order bilgilerin bu kişilerin bilgisayarlarında kayıtlı...istenilen zaman bu bilgiler üzerinden çekim yapabilirler...hadi onlar yapmadı...orda çalışıp işten ayrılan bir bilgi işlemci bile aynı şeyi başka bir şirket üzerinden yapabilir...


güvenmeyeceksin dostum internet üzerinden alışverişe...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kredi kartınızın mail order sistemini bankanızla görüşüp kapattırın. kredi kartınızın numarası ile alış veriş yapılamaz
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oLur böLe hatalar :) abicim en mantıkLısı sen kartını kapattır :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Selam
Uzun süre E-ticaret sektöründe çalışan bir kişi olarak güvenlik konusunda sağlam bilgiler elde etttim. Bazı arkadaşlar internet sitelerinden bahsetmiş. arkadaşlar hiç bir zaman ( düzgün sitelerden bahsediyorum örn: yeterkiiste.com, hepsiburada.com, gittigidiyor.com, hemalhemsat.com vb vb ) kredi kartı bilgilerini tutmaz. ve orada çalışanlar da dahil olmak üzere kredi kartı numaralarını ve ccv numaralarını görmez. kartın hangi bankaya ait olduğunu sadece kredi kartı merkezi veya banka onaylar. yani düzgün sitelerden rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz. ancak kendi bilgisayarınızda keyloger varsa ona bişi diyemem.. yada sanal kart kullanın en garantisi :):)
öncelikli olarak şunu söyleyeyim bir çok firma hala telefonda verin kredi kartı bilgilerini biz çekimi yapalım diyorlar...işte sorun burada sakın kk numaralarınızı ki özellikle arka tarafta imza yerinin üzerinde bulunan rakamların son 3 hanesini ( ccv ) vermeyiniz.. büyük ihtimal infrared sende belki farkında olmadan veya iyi niyetli olarak bu bahsi geçen bilgileri verdin... maalesefki en büyük firmalar bile bunu yapıyor..bazen farkına varamayacağımız tutarlar çekerek bunu yapıyorlar..
kalın saalıcakla
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçmiş olsun abi. Bende ilk defa duydum böyle bir olayı ve otel ismini. KİRKİ'nin dediklerinide bir okuyun hiç yoktan fikir sahibi olursunuz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Selam
Uzun süre E-ticaret sektöründe çalışan bir kişi olarak güvenlik konusunda sağlam bilgiler elde etttim. Bazı arkadaşlar internet sitelerinden bahsetmiş. arkadaşlar hiç bir zaman ( düzgün sitelerden bahsediyorum örn: yeterkiiste.com, hepsiburada.com, gittigidiyor.com, hemalhemsat.com vb vb ) kredi kartı bilgilerini tutmaz. ve orada çalışanlar da dahil olmak üzere kredi kartı numaralarını ve ccv numaralarını görmez. kartın hangi bankaya ait olduğunu sadece kredi kartı merkezi veya banka onaylar. yani düzgün sitelerden rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz. ancak kendi bilgisayarınızda keyloger varsa ona bişi diyemem.. yada sanal kart kullanın en garantisi :):)
öncelikli olarak şunu söyleyeyim bir çok firma hala telefonda verin kredi kartı bilgilerini biz çekimi yapalım diyorlar...işte sorun burada sakın kk numaralarınızı ki özellikle arka tarafta imza yerinin üzerinde bulunan rakamların son 3 hanesini ( ccv ) vermeyiniz.. büyük ihtimal infrared sende belki farkında olmadan veya iyi niyetli olarak bu bahsi geçen bilgileri verdin... maalesefki en büyük firmalar bile bunu yapıyor..bazen farkına varamayacağımız tutarlar çekerek bunu yapıyorlar..
kalın saalıcakla



hocam birde şu detayları görüyorum bu alışveriş sitelerinde...%100 güvenli alışveriş deniyor yazılım şirketin logosunun altında bu mümkünmü...
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Malesef bu melektte her sey hikaye

http://www.ramadaankara.com/hakkimizda.html

Otel 2000 bunlara aitmiş. TUROB'a üye olmadan otelcilik yapıyor adamlar.:pr:

"Öncelikle Birliğimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

Şikayetiniz ilgili kurulumuzca incelenmekle, şikayetinize konu otelin Birliğimiz üyeleri arasında yer almadığı tespit edilmiştir. Bu nedenle şikayetinizi iletişim bilgilerine www.turizm.gov.tr internet adresi aracılığı ile ulaşabileceğiniz, Kültür ve Turizm Bakanlığı Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürlüğü’ne iletmenizi öneririz.

Saygılarımızla

TUROB

www.turob.org.tr"
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Büyük Vurgun: Tüm dostlarınıza iletiniz

Bu olay devam ediyor. Aşağıdaki metni tüm dostlarınıza gönderiniz. Hesap Özetlerinde KUBABA TURIZM A.S ANKARA'dan gelen tutarları kontrol etsinler ve doğrudan Kredi Kartını almış olduğu bankanın KREDİ KARTLARI MERKEZİ'ne itiraz etsinler...

Ramada'dan Büyük Hata, Büyük Vurgun Infrared

Ramada Otelleri tarafından “KUBABA TURIZM A.S. ANKARA” açıklaması ile 26 Ekim ve 13 Kasım tarihinde YKB Kredi kartımdan 6 YTL ve 300 YTL olmak üzere Toplam 306 YTL çekilmiştir.


Bu harcamayı hesap ekstremde 19 Kasım 2007’de tesadüfen fark ettim. İnternetten arayarak tesadüfen Ramada Otellerine ulaştım ki, bu isimle başka turizm şirketleri de bulunmaktadır. Eğer ulaşamasaydım ne olacaktı, gerçekten merak ediyorum.


Bana verilen cevap, öğleden sonra hemen yatırlacağı, VIP üyelik için yanlışlıkla çekildiği yönündeydi. Ben garantiye almak ve atlamamalarını sağlamak için [email protected] adresine e-posta, 0312 4284727 numaraya faks çekerek son ödeme tarihi olan 26 Kasım 2007 öncesinde bunu yatırmalarını rica ettim.


26 Kasım 2007’de YKB Müşteri Hizmetleri’nden kontrol ettiğimde ödenmemiş olduğunu gördüm. Tekrar aradığımda tüm bilgileri tekrar isteyen ve daha önceki aramalarımın, e-posta ve faksın dikkate alınmamış olduğunu anlamamı sağlayan sorular sorulduğunu ve ilgisiz cevaplar verildiğini gördüm.


Benim onayım olmadan kredi kartımdan nasıl çekildiğini anlamak zordur. Ayrıca tarafıma cep telefonuma mesaj çekildiğini ve EVET cevabı verildiğini ya da bilgisayarda hata olmuş olabileceğini belirtmişlerdir ki böyle bir mesaj hatırlamıyorum.


Şu anda en az yedi kişi ile birebir görüşmüş olmama rağmen hala ekstremin bulunamadığı söylenmektedir. Ben aramamış olsam aramayacaklarını düşünmeye başladım. Ayrıca farketmeyen kaç kişiden ne kadar parayı haksız yere hesaplarına geçireceklerini merak ediyorum. Ramada'dan bir sorumlu bu işlemin yaklaşık 10.000 kişiyi etkileyebileceğini söylemiştir. Yani 3.060.000 YTL. Pes diyorum! Herkesi hesap ekstresinde KUBABA aramaya devletin kurumlarını da gerekli cezayı Ramada'ya vermeye davet ediyorum.
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
ramada ankara ile calismama karari aldik

Gonca77 [06 Aralık 2007, 18:07]Yeni
elinize saglik..cok guzel yazmissiniz!!!

benim 300 ytl hesabima gecti...ama hala 6 ytl gecmedi..

ama bu 300 ytl'yi yatirmalarini saglayana kadar birkac hafta gecti ve etmedigim hakaret kalmadi!

buarada sirket olarak da ramada ankara ile calismama karari aldik..bunuda fax ile bildirecegim..

artik oteli aradigimda nasil yardimci olabiliriz dediklerinde, hirsizlik departmaninizi baglar misiniz diyorum :)

ve pasa pasa Ozge Hanim'i bagliyorlar..demek ki surekli araniyorlar ve alistilar..
Diğer herkes ayrılmış.Gamze, Tuğba, Burcu Hanım. Sadece Özge Hn. kalmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst