Regal Raptor Ragal Raptor Daytona

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
onca güzel şase tasarlayan regal grubu bi türlü v motor tasarlamasını öğrenemedi.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
ayrıca regalin spyder diye 300cc lik bi custom chopper şeklinde motoru var oda gelmiyo türkiyeye ama avrupa yada amerikada baya tutulan bir motor
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
gelıyor nasıl gelmıyor ama gece gelıyor sürücülerıde gece dolaşıyor onun için görmuyoruz:p
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Spyder TR ye geldi diye biliyorum ben. Fuarda sergilendi. 6900 TL de fiyatı vardı.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
arkadaşlar spyder türkiye'ye geleli çok oldu benim bildiğim yaklaşık 1 sene oluyor we satışları çok ii kolay modifiye edile bilen bir tasarım oluşu sebebiyle america'da custom motor satışlarını yarı yarıya düşürdüğü de gelen haberler arasında İstanbul güneşli'deki regal servisine gidebilecek kadar zamanınız olursa bir gün uğrayın test sürüşü için sürekli deposu dolu bir spyder orda sizleri bekliyor olucak ;)
benden söylemesi...
Sizlere doyumsuz sürüşler dilerim :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

onca güzel şase tasarlayan regal grubu bi türlü v motor tasarlamasını öğrenemedi.

bu söylediğinize sonuna kadar katılıyorum ancak bunun regal'in bir satış prosedürü olduğunu düşünüyorum yani ağırdan ve sağlam adımlarla ilerlemeyi tercih ediyorlar bence
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
spyder 350 modelini bu sene başında gittim inceledim. çift karbüratörlü modelinin yanı sıra enjektörlü modelide var. enjeksiyonlu modelinde aynı şase kullanılmış.ancak enjeksiyon çift karbüratör yanında ufak kaldığı için şasede büyük bir boşluk hemen göze çarpıyor.şasesi gerçekten aşık olunası kadar güzel.hiç bir ekstra custom çalışması yapmanıza gerek yok. sadece sinyalleri biraz güdük kalıyor. hatta bir ara bu motoru al , sonra git 750 CC lik bir V motor giydir. pert olana kadar kullan diey düşündüm , ancak burası Türkiye nereye giydiriyorsun.adama Türktüv'de bir giydirirler felegini şasırırsın.

tutulmamasının nedeni, bence yollarda fazla kullanıcısına rastlanılmaması ve başlangıç motoru olamayacak kadak büyük bir şasesi ve kontrolü için illaki yeterli bir kullanım tecrünesi istemesi .150 CC ile başlayanların bundan sonraki motorlarını 600 veya 750 cc lik olanlardan tercih etmesi.

Şehir içi kullanım için hakikaten güzel bir motor syper 350.uzun yoldada kırmadan kullanırlırsa sizi her yere götürür.ama cengaverlik yapıp 750 lik ve üstü makinalara kafa tutamaz.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
spyder 350 modelinin seninde bahsettiğin karbrotörlü ve injeksiyonlu arasındaki şasedeki boşluk farkını bende farkettim ancak hatta düşündüğünü bende düşündüm hatta daha ileri gidip sadece motorsuz olarak alıp motoru ayrıca istemeyi düşündüm:cherry: ama olasılıksız olduğunu öğrenince bende değiştirmekten wazgeçtim motorumu :salut:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
bende beğendim spyder i fakat açıkçası o kadar para ediceğini düşünmüyorum.fiyatı fazla bence asıl tutmama sebebi bu olabilir
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
spyder geldi var türkiyede 6,999TL fiyatıda var gerçekten çok şık bir tasarımı var :cat:

vaaaaay o motoru çok seviyorum ya görünüşü harika fiyatıda baya uygunmuş:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 ----------

bence regal raptor kullanıcıları çoğalırsa tutulan bi motor alıcağa benziyo çokta çamur atılıcak bir motor değildir herhalde
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
vaaaaay o motoru çok seviyorum ya görünüşü harika fiyatıda baya uygunmuş:cat:

:p:p arkadasım hiç regal kullandın mı bilmiyorum ama ben 10 bin km yaptım regalimle 7000 tl biraz abartılı bi fiyat regal için .ama herkesin fikri farklı tabi hepimiz aynı seyi düşünsek forumlarda işimiz ne :p:p

tabiki çamur atılcak bi makine deil muadillerine göre cok ii motor fakat 7000 tl lik bi fiyat gercekten fazla
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
:p:p arkadasım hiç regal kullandın mı bilmiyorum ama ben 10 bin km yaptım regalimle 7000 tl biraz abartılı bi fiyat regal için .ama herkesin fikri farklı tabi hepimiz aynı seyi düşünsek forumlarda işimiz ne :p:p

tabiki çamur atılcak bi makine deil muadillerine göre cok ii motor fakat 7000 tl lik bi fiyat gercekten fazla

walla bende ortayaş tribine giripte bunlardan bi tane alıp full aksesuar hale getirip sonra bir iki sefer düştükten sonra yok pahasına satan amcalar ortaya çıksınlar die boşuna beklemiyorum :D
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
28
Şuan hyo gt250r kullanıcısıyım satıp rr350 cc almayı düşünüyorum ancak aklımda bazı sorular var her hafta sonu toplamda 750 km yol yapıyorum hyoyla bu yol çok yorucu olduığundan rr350 almayı düşünüyorum hemde cc büyütmüş olurum ama pek bilgi bulamadım forumlarda da eski koularda pek bilgi yok 2012 model üstü düşünüyorum acaba hafta sonu 750 km gibi yolda ne kadar yakıt yakarım ve çekişi nasıl acaba ben 100 kiloyum artçı olarakta 70-80 kilo taşır mı?Çekişi nasıl sollamalarda problem olur mu ve hiç durmadan 300 km yol yapabilir miyim?

Vereceğiniz bilgilerden dolayı şimdiden teşekkür ediyorum ben de raptor riders ailesine katılmaktan mutluluk duyacağım...
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Ankarada beyaz Daytona satiyorum.
İlk goz ağrım, gozum gibi baktım..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0176283/detay/

Motorum, Tarz degisikligi ve cc yukseltme nedeni ile satisa gelmistir. Alan kisi hayrini gorsun. Gule gule kullansin...
______________
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst