- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba regal raptor un internet sitesini gezerken bu modeli gördüm neden Türkiyeye buna benzeer modeller gelmiyor ? http://www.regal-raptor.com/eng/products_read.asp?id=1&bid=1&types=1
onca güzel şase tasarlayan regal grubu bi türlü v motor tasarlamasını öğrenemedi.
ayrıca regalin spyder diye 300cc lik bi custom chopper şeklinde motoru var oda gelmiyo türkiyeye ama avrupa yada amerikada baya tutulan bir motor
spyder 350 modelinin seninde bahsettiğin karbrotörlü ve injeksiyonlu arasındaki şasedeki boşluk farkını bende farkettim ancak hatta düşündüğünü bende düşündüm hatta daha ileri gidip sadece motorsuz olarak alıp motoru ayrıca istemeyi düşündüm:cherry: ama olasılıksız olduğunu öğrenince bende değiştirmekten wazgeçtim motorumu :salut:
spyder geldi var türkiyede 6,999TL fiyatıda var gerçekten çok şık bir tasarımı var :cat:
vaaaaay o motoru çok seviyorum ya görünüşü harika fiyatıda baya uygunmuş:cat:
arkadasım hiç regal kullandın mı bilmiyorum ama ben 10 bin km yaptım regalimle 7000 tl biraz abartılı bi fiyat regal için .ama herkesin fikri farklı tabi hepimiz aynı seyi düşünsek forumlarda işimiz ne
tabiki çamur atılcak bi makine deil muadillerine göre cok ii motor fakat 7000 tl lik bi fiyat gercekten fazla