Radyo kontrollü motosikletler (video)

Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
bende de bir rc ducati desmosedici vardı, bikaç sene önce bir de vidyo çekmiştim:

[YT]<object width="425" height="373"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XfrLavr6DpQ&hl=en&rel=0&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b&border=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XfrLavr6DpQ&hl=en&rel=0&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b&border=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>[/YT]

çok eğlenceli aletler ama geniş ve düz alanlar istiyor. Bu vidyodaki basit alet bile sprint motor ve yüksek mah'lı piller ile desteklenince keyifli oluyor. bu vidyodaki alet Nikko marka (oyuncak yani). ciddi bir şekilde uğraşacaksanız önce mutlaka bunu alın biraz paralayıp acemiliğinizi atın. sonra elektrikli veya nitrolu tercihinizi yapıp Kyosho, Thundertiger vb markalarda uzmanlaşın derim.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Esas ıs Nitro lularda zaten ama cıddı paralara satılıyorlar 1000-1500 ytl gıbı..
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
hiç biri üstüne binip o rüzgarı yasamak gibi olmaz:queen:

bunun büyük boyutunu yapsalar kumandalı binip üstüne sürseekkkk:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst