- Katılım
- 9 May 2006
- Mesajlar
- 1,087
bende de bir rc ducati desmosedici vardı, bikaç sene önce bir de vidyo çekmiştim:
[YT]<object width="425" height="373"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XfrLavr6DpQ&hl=en&rel=0&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b&border=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XfrLavr6DpQ&hl=en&rel=0&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b&border=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>[/YT]
çok eğlenceli aletler ama geniş ve düz alanlar istiyor. Bu vidyodaki basit alet bile sprint motor ve yüksek mah'lı piller ile desteklenince keyifli oluyor. bu vidyodaki alet Nikko marka (oyuncak yani). ciddi bir şekilde uğraşacaksanız önce mutlaka bunu alın biraz paralayıp acemiliğinizi atın. sonra elektrikli veya nitrolu tercihinizi yapıp Kyosho, Thundertiger vb markalarda uzmanlaşın derim.
[YT]<object width="425" height="373"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XfrLavr6DpQ&hl=en&rel=0&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b&border=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XfrLavr6DpQ&hl=en&rel=0&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b&border=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>[/YT]
çok eğlenceli aletler ama geniş ve düz alanlar istiyor. Bu vidyodaki basit alet bile sprint motor ve yüksek mah'lı piller ile desteklenince keyifli oluyor. bu vidyodaki alet Nikko marka (oyuncak yani). ciddi bir şekilde uğraşacaksanız önce mutlaka bunu alın biraz paralayıp acemiliğinizi atın. sonra elektrikli veya nitrolu tercihinizi yapıp Kyosho, Thundertiger vb markalarda uzmanlaşın derim.