Radyo kontrollü motosikletler (video)

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EWv0C4mMUYE&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EWv0C4mMUYE&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
agaaaa bunlar ne yaaa oyuncak mııı :)
walla süper olmuş yawwww bunlardan alıp turnuva yapmak lazım heheheh :queen::queen: tekere falan geliyomu bunlar :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Önceden acılmıuştı buna benzer bi konu ercekten cok hoş ve eglenceli şeyler bunların bide normal motor ile çalışanları var pilsiz olarak
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
1:8 oranında R/C motosiklet bunlar, özel pistlerde yarışları falan yapılıyor, ben eskiden 1:24 ölçekli arabalarla yarışırdım ama motosiklet aldıktan sora o heves gitti :) türkiyede satılıyor bunlar ama yarışıcak pist pek az var..
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
63
mukemmeller yaa...

ama arbaya benzemez bunlar..

bunları surmek ıcın gerceketen pist lazm...

pistte cok az
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
video olduğunu bilirsiniz de neden videolar kısmına açmazsınız şaşarım :p TAŞINDI
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
nikko marka vardı bundan 150ytl gibi bi rakamdı ama pille calısıodu o cok guzel aletler ama Türkiye şartlarına uygun oyuncaklar diil..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Aratırsanız bulursunuz hemde ne tekteker yapıyoo yok boyle bısı :) Youtube da var..Bulursam koyarım o vıdeoyu...

Adam burda cross yapıyoo :queen:

[YT]vOeCnpaEDS4[/YT]

Burda adam r1 sanırım tek teker yapıyoo

[YT]BIWzUApxYXA[/YT]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst