- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
Varsayalım 600-700 motorcu,motorları ile karayoluna çıkıp,yasal hız sınırları içerisinde 70 km ile seyahat etse ve bunların içerisinde 100 kadarı diğerlerini 71 km ile sollasa,diğer bir yüz motor ise diğerlerini 72 km ile sollasa vs vs vs .
Böylelikle sabah trafiğinde köprüden geçilse yeterince dikkat çekilmiş olur mu?
Unutmayın herşey yasalar dahilinde,idarecilerin dediği gibi.:cherry:
Sonrasında ya tümden yollara motorla çıkmayı yasaklarlar (yerse)
Ya da oturup bu konuda bizim kadar kafa patlatırlar.
Hatta Taksime bile çıkmalı:wiinkk::queen:
E hadi o zaman hadi hadi hadi...
Bu forumu ne zamandır takip ediyorum bu türden bir organizasyon yapıldığını hiç görmedim..Herşey iyi güzel hoş ama bu ve benzeri meseleler için hiç birlik olunduğunu görmedim..
Sizi bilmem ama ben varım arkadaş..