Racing'den Cross'a Giriş. Lütfen Bizi Boş Geçmeyin..

Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
96
Mondialin yeni çıkan 200 luk 150likle hemen hemen ayni sadece motor büyümüş göstergesi, selesi, lastik ebatları renk değişmiş güzel olmuş çanta demiri var bence tam senlik
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Pahalı ama kaliteli ==> Yamaha WR 125 R veya 250 R.

O saydığınız diğer markaların başına 6 aylık kullanımdan sonra ne geleceği meçhul.
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
Tsk ederim ilginiz için , yarın 200 lugu bulursam bayide bakmayı düşünüyorum fiyatı plaka ruhsatları 5.500 e gelecek herhalde ortalama .. Ve bugün 150 xtreme 4000 lira + plaka ruhsat dendi. 1000 lira fiyat farkı vermeye değer mi acaba sizce ??
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Tsk ederim ilginiz için , yarın 200 lugu bulursam bayide bakmayı düşünüyorum fiyatı plaka ruhsatları 5.500 e gelecek herhalde ortalama .. Ve bugün 150 xtreme 4000 lira + plaka ruhsat dendi. 1000 lira fiyat farkı vermeye değer mi acaba sizce ??

kesinlikle degecektir, güç konusunda :cat:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Kesinlike yap derim.

Ben de ev arkadaşımla beraber ss den crosa geçelim dağ bayır süreriz deyip 2 tane crf aldık. İkimiz de kuruşuna bile pişman değiliz.
Hatta biz bunu bu güne kadar nasıl yapmadık diye pişmanız bile.
Her saniyesi aksiyon, her saniyesi eğlence ve yine her saniyesi macera.
Şu ana kadar hiç gitmediğimiz yerlere gidiyoruz, bilmediğimiz yerde kayboluyoruz, balçıklarda batıyor, ayağımızdaki 5 cm çamurla birbirimizi itiyoruz. Her yerimiz çamur oluyor, donumuz ıslanıyoruz ama gülümseme 1 sn bile eksik olmuyor.
Hatta şunu keşfettim ki yarı arazi yarı asfalt bir lastik ile asfaltta da toprakta da keyif alabiliyorsun. Bende böyle bir lastik var ve şu hep bahsedilen 'dişli lastiğin ıslak asfaltta tutmaması' olayı neredeyse yok.
Piste girip gazlama olayı ss'e göre daha mümkün. Motokros parkurları daha yaygın ve ücret olarak da daha uygun.
Ki zaten enduron varsa sana her yer parkur :mrgreen:

Merak ettiğin sorular varsa elimden geldiğince yardımcı olabilirim kardeşim.
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
Kesinlike yap derim.

Ben de ev arkadaşımla beraber ss den crosa geçelim dağ bayır süreriz deyip 2 tane crf aldık. İkimiz de kuruşuna bile pişman değiliz.
Hatta biz bunu bu güne kadar nasıl yapmadık diye pişmanız bile.
Her saniyesi aksiyon, her saniyesi eğlence ve yine her saniyesi macera.
Şu ana kadar hiç gitmediğimiz yerlere gidiyoruz, bilmediğimiz yerde kayboluyoruz, balçıklarda batıyor, ayağımızdaki 5 cm çamurla birbirimizi itiyoruz. Her yerimiz çamur oluyor, donumuz ıslanıyoruz ama gülümseme 1 sn bile eksik olmuyor.
Hatta şunu keşfettim ki yarı arazi yarı asfalt bir lastik ile asfaltta da toprakta da keyif alabiliyorsun. Bende böyle bir lastik var ve şu hep bahsedilen 'dişli lastiğin ıslak asfaltta tutmaması' olayı neredeyse yok.
Piste girip gazlama olayı ss'e göre daha mümkün. Motokros parkurları daha yaygın ve ücret olarak da daha uygun.
Ki zaten enduron varsa sana her yer parkur :mrgreen:

Merak ettiğin sorular varsa elimden geldiğince yardımcı olabilirim kardeşim.

Yorumun için teşekkür ederim herhangi bir sorunla karşılarsak balçıkta falan yardım alırım :) Bu arada yarın öğlen iki tane sipariş verdik hayırlısıyla Xtreme 200 ' e el atacağız inş sizin gibi paylaşımlarda bulunuruz. Sağlıcakla kalın. :thumleft:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
paraya kıy japon al. 2.el japon olsun çamurdan olsun.
çok çinli kullandım arazide hepsi dağıldı.
hard cross yapacaksan japon tavsiye ederim.
ha piknik tipi kır gezisi yapacaksan o başka.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
sarin hemen ikitane mondial 200
bizde mondial 150'lik ve kuba black cat var, iyidir hostur ama mondial kalite olarak sanki iki adim black catin önünde.
fotolardan anladigim kadariyla 200'lük mondial motor disinda nerdeyse 150'den farksiz.. sarin gitsin 200'lügü bence..











---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

bu arada 2012'de aldik mondiali, bir kac vida düsürme disinda hic bir sorun yasamadik, köpek gibide biniyoruz valla..
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
545
valla ben de fena niyetliyim su 200 lüge =) hem maddi acıdan uygun hem de motosikletsiz kalmamam lazım artık cok daraldım :)
ööle dağ bayır da atlayacagım da yok zaten.. sehir içi biraz da uzun yol tamamdır benim icin...
haftaya canlı görmek icin bir bayii ye gideyim ben de...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst