650 cc'lik enduro ve 400'lük motor kullandım. 125'lik ve 150'lilikleri saymıyorum bile.. Ancak yine aynı cc 'deki 600'lük racer bir asfalt motorunu kullanma cesaretim hala yok malesef. Debriyajı elimden kaydırıcam ve arka tekerlerği çığrından çıkarıcam diye korkuyorum. Racer motor biraz daha farklı üzerinde yoğunlaşılması ve çok çok dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum.. Herşey iki elinin arasında.. Racer kullanmadan önce başını iki elinin arasına alıp iyice düşünmek lazım

Bence 250'lilik ninja-hyo veya 125'lik cbr ile başlanılası daha mantıklı gibi. duruyor.