hyosung 250r, bu motoru bilmiyorum
sana şöyle bir şey diyeceğim;
benhayatımda 2 ay öncesine kadar hiç motora binmemiştim
yani binmiştim ama çalıştırmamıştım
kawasaki ninja 250r aldım (sıfır 2010 model)
tam 1 hafta baktım motora hiç binmedim
bazı arkadaşlarımdan bir iki kişi bindi bana göstermek için içim çız etsede biraz malum öğrenmem gerek
ilk motoru çalıştırdığımda ve gazı verdiğimde motor altımdan kaçar gibi oldu
neyse
baktım olmuyor bıraktım 1 hafta daha binmedim
ben motora bakıyorum motor bana bakıyor
aklım hep onda
platonik aşk gibi bir şey
sonra bir scooter buldum, baktım gidiyorum moralim biraz yerine geldi
1 kere bindim bir yarım saat kadar
sonra 125cclik bir motor buldum
ona da yarım saat kadar bindim 1 kere motora
sonra bir arkadaşım (abim) dedi sen kendi motorunla öğrenmelisin diye
verdi gazı , öğretti felsefesinden tut tüm teknik bilgilerle
o öğretti ben dinledim
uyguladık
baktım gidiyorum
2 kere o abinin gözetiminde bindim motora
sonra gece saat 2-3 gibi çıktım (burası küçük bir şehir, akşam saat 10'dan sonra yollar boşalır)
kimse olmadığı zaman bi 100 metre gittim, sonra 200 metre vs vs
sabahın 5-6'da kalktım sürdüm, gece sürdüm
şimdi sürüyorum
250lik bir motor
arkadaşlar gel gezmeye gidelim dese gidebilirim o bilgim var
arada istop ettirsem de
trafiğin yoğun olduğu zamanlarda biraz heyecanlansam da
ve yokuşu çıkarken önümdeki arabanın durmaması için dualar etsem de
gerçi burda yokuşlar çok dik pek girmiyorum o yollara
sahilde otobanda sürdüm vs.
sürüyorum yani şimdi
ama tamamen öğrendim demiyorum tabi
sürekli bir tedirginlik sürekli bir heyecan
ama yollarda yalnız olup da kendi hızında süzülüyorsun ya yollarda o zevk başka bir şey işte
neyse uzun tuttum galiba
bu yorumumdan ne çıkarırsın bilmem ama umarım gönlündeki motora binersin
saygılar
ek: (eğer fırsatın olursa, oldurmaya çalış) almadan önce karşılaştırdığın motorların üzerine mutlaka bin
istediğin motoru az da olsa hissedeceksin