Burada gayet kapsamlı ve ücretsiz bir kurs (on saat motosiklet üzerinde, on saat sınıfta, dersler interaktif, videolu falan, motosiklet üzerinde herşeyi sıfırdan öğretiyorlar debriyaj kullanımından başlayıp, tüm masraflar motosiklet güvenlik vakfi tarafından karşılanıyor, motosiklet, benzin, kask, eldiven dahil) sonrası oluyor sınav.
Sınav günü acaip beceriksiz yaşlı bir kadın sınavı geçti... Yanımdaki adam kafasını kaşımaya başladı, "yaw şimdi bu yarin bi dene Sportster alıp bizimlene aynı trafiğe mi çıkacak? Vay halimize" dedi, aynen böyle Ege şivesiyle
