racing iski doğum günün kutlu olsun

Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
motosiklet.net le tanışmamdan itibaren yanımda olan ve sürekli beni destekleyen manisa mt ailesinin sevgi kelebeği iskender abi bu gün (40 mı oldu :silent: yok 45 galiba :queen:) yeni yaşını çeşitli etkinlerle kutluyor..

üff hiç beceremiyorum böyle kutlamaları...Neyse abi nice mutlu yıllara yeni yaşında yeni bir motor ile tekrar aramıza dönmeni umuyoruz.Sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl geçirmen dileğiyle :rendeer:


Pastayıda hazırladım
mototg7.jpg
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Waaawww keşke öyle bir pastam olsa da 40a yada 45e girsem :p
Dogum günün kutlu olsun abicim
Nice senelere MT çatısı altında girmen dileyigle :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer:Nice mutlu 45 yıllara iskender abi :rendeer:

yaw adam o pastayı kesip dilimleyip yemeye kıyamaz ki:queen:, çok güzel duruyor , bence sen yeni bir pasta yaptır:cherry: clasik muzlu çilekli felan
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
hapy birthday iskii :)
yahu iski deyince fatura geliyo akLıma
hem fatura hem sevinç birarada
ve ajda pekkandan bir parçayLa dewam ediyoruz
nedirbu tanrım
gördüğüm bir rüyaa oLsaa
tattammtaaa tatammtaa...
yok abi havaLar sıcak.. Çook sıcakk ofiste bu haLe geliyorum ben..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
iskiii abicim d.günün kutlu olsun...nice seneler
ne 45'i yuh, 30unu 1 gün geçtiyse motorumu satıcam bisiklete binicem :p

umut o pastadan yemez iski biliyon demi, üzerindeki motor olmamış tarzı değil :p:cyclopsan
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
way way, sevgili üstadım, dostum, abicim
iyiki doğdun,
sevdiklerinle beraber sağlıklı, huzurlu, mutlu, daha bisürü doğumgünleri yaşaman dileklerimle
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Vaayyy...
Canım kardeşimin doğduğu günmüş bugün meğerse...
Tüm sevdiklerinle daha nice umut ve güzelliklerle dolu doğum günleri karşılaman dileğiyle İskender'cim::wish:::rendeer:
 
A

arzum_1907

doğum qünün kutlu olsun hep motor aşığı kalasın inşallah:mrgreen:::stretche
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst