- Konu Yazar
- #1
motosiklet.net le tanışmamdan itibaren yanımda olan ve sürekli beni destekleyen manisa mt ailesinin sevgi kelebeği iskender abi bu gün (40 mı oldu :silent: yok 45 galiba :queen
yeni yaşını çeşitli etkinlerle kutluyor..
üff hiç beceremiyorum böyle kutlamaları...Neyse abi nice mutlu yıllara yeni yaşında yeni bir motor ile tekrar aramıza dönmeni umuyoruz.Sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl geçirmen dileğiyle :rendeer:
Pastayıda hazırladım
üff hiç beceremiyorum böyle kutlamaları...Neyse abi nice mutlu yıllara yeni yaşında yeni bir motor ile tekrar aramıza dönmeni umuyoruz.Sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl geçirmen dileğiyle :rendeer:
Pastayıda hazırladım