Racing Aranmakdadır. (Yarış motoru)

Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
arkadaşlar merhaba bana öncelik olarak görünümü çok iyi olan bi racing lazım mesela ducati desmosedici gibi abarttım biraz ama :) idare edin işte :) yani yarış tarzı bi motor alıcam ama model olarak yardımcı olurmusunuz 7 milyarlık bi kredi var yani alıcam yerden en fazla 7 milyarlık bi kredi talebinde bulunabilirim bütçem buna izin veriyor işte vede taksitle alıcam için :) banka kredisi v.s. onları alıcam yerle halledicem zannediyorum banka krediside 0 sıfır km motorlarana falan veriliyomuş bu yüzden 0 ını bulabileceiğim güzel bi makina arıyorum ve başlangıç olucak bende bu yüzden motoru v.s. önemli değil düşük motor olabilir cbr125 bugun inceledim ama üzerinde büyük kaldım biraz :) 1,70 boyum var bu fiyata ve taksik yapabileceiğim bir motor varmıdır bildiğiniz çin malı falan :) hadi lütfen yardımcı olun haftaya kadar almak istiyorum şimdiden çok teşekkür ederim iyi günler

msn adresim [email protected]
tel nom: 05373747104
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
Racing Aranmakdadır. ( Yarış motoru )

arkadaşlar merhaba bana öncelik olarak görünümü çok iyi olan bi racing lazım mesela ducati desmosedici gibi abarttım biraz ama :) idare edin işte :) yani yarış tarzı bi motor alıcam ama model olarak yardımcı olurmusunuz 7 milyarlık bi kredi var yani alıcam yerden en fazla 7 milyarlık bi kredi talebinde bulunabilirim bütçem buna izin veriyor işte vede taksitle alıcam için :) banka kredisi v.s. onları alıcam yerle halledicem zannediyorum banka krediside 0 sıfır km motorlarana falan veriliyomuş bu yüzden 0 ını bulabileceiğim güzel bi makina arıyorum ve başlangıç olucak bende bu yüzden motoru v.s. önemli değil düşük motor olabilir cbr125 bugun inceledim ama üzerinde büyük kaldım biraz :) 1,70 boyum var bu fiyata ve taksik yapabileceiğim bir motor varmıdır bildiğiniz çin malı falan :) hadi lütfen yardımcı olun haftaya kadar almak istiyorum şimdiden çok teşekkür ederim iyi günler
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hevesini kırmak istemem fakat bu koşullar altında motosiklet bulman çok zor..
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
yeterince hızlı ulaştım heralde murat bey:)inşallah gönlünüze göre bulursunuz..!!
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
neden çok zor olsun ki?
kredi ile sıfır hyo gt250r alabilir çok rahat.. ayda 300ü geçmez toplamı zaten 8 yada 9 bin ytl falan yanlış hatırlamıosam..
Ve hyo gibi bir çok alternatif mevcut.. BİLEN arkadaşlarımız da yazarlar zaten.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
öğrenciyim ancak bi benzin istasyonunda da yarı zamanlı çalıştığım için taksitle istedim :)

İşte bu yüzden diyorum arkadaşlar part time çalışan kişilere kolay kredi çıkacagını sanmıyorum..
Kaldı ki kimsede garanti veremez işten çıkmayacağına veya çıkarılmayacağına
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Peşinat için en az 2.000. ytl. lazım. Ancak o zaman ayda 300 ytl ile 36 ay vadeli bir motor alabilirsin. En iyisi sen Motor yetkili satıcıları ile görüş. Onlar sana daha geniş kapsamlı bilgi verir....
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
kardeş senin sunduğun şartlarla veren bir firma bulabilirsen banada haber ver :) hevesini kırmak istemeyiz ama şirketlerden bu şartlarda alman çok zor.banka krediside sana çıkmaz.ailenden biri emekli yada memursa sabah başvur öğleden sonra çek paranı :) yoksa senin işin biraz zor.yada tanıdık olur anlaşırsın ayda 300 300 kabul ederde alırsın.yoksa pek sanmam.bide 10000ytl geçmesin diyorsun.bu bir nevi 10000 ytl kadar alırım demek.ayda 300 ile öde öde bitmez bu yaa. :pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala dostum umarım gönlünde yatan motoruna kavuşursun ama öle o şartlarla zor hevesini kırmak gibi olmasın :wiinkk:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Öncelikle başlığa yarış motoru yazmasaydınnn,ben ve site sakinleri racing'in anlamını kesinlikle bilemezdik:queen:

Abicim düzenli hani bodro alabileceğin bi işin olsaydı kredi ile alabilirdin ama bu şartlarda taksitle motor almak biraz zor gibi:rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
.......

arkadaşlar konu tek burada açıldı ve mutlaka vardır ya satan birileri bi galeri falan teb in kredi sistemi var ona bile razıyım valla ayrıca part time çalışıyorum yani yarım gün falan değil sadece haftanın 2 günü işe gitmiyorum o kadar sonuçta part time oluyo işte maaş bordrosu falan çıkartabilirim sorun değil o kanuni racer 200 var ama oda tip olarak iyi değil mesela hondanın da var adını hatırlayamadım ama var yani illa 2008 model olucak diye bişiy yokki ikinci elde olur yani hadi be arkadşalar hafızalarınızı bi zorlayın lütfen

ya arakdaşlar bide bildiğiniz tanıdığınız varmıdır böyle motor yetkili satıcıları falan bana yardım edebilecek olan
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
şefim saol ama deer 152 görünüş olarak benim hoşuma gitmedi valla özür dilerim yani ben görünüm olarak biraz daha farklı bişiyler istiyorum yinede çok saolasın

evet arkadşalar yokmu yardım ya
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Arkadaşım çok heveslisin seni çok iyi anlıyorum.Hevesinide kırmak istemem ama bence sınırlarının üzerinde istiyorsun.Öncelikle azıyla yetinmesini öğren ki sonra daha iyisini alabilesin.Okulun bitene kadar ucuz yollu bir motor al sonra daha iyilerini tabiki alırsın.Elinde 3-5 binin olsa hayabusa sorarsın gibime geldi:cherry:.Düşük fiyata çok güzel çinler var seni pişman etmez...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
tamam varda isimleri nedir nasıl bulurum bilindik 4-5 tane markadan başka bildiğim ve bulabildiğim yok bu çinler nerdedir :) bi yardım ya

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq............q
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
tamam varda isimleri nedir nasıl bulurum bilindik 4-5 tane markadan başka bildiğim ve bulabildiğim yok bu çinler nerdedir :) bi yardım ya

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq............q

Forumda biraz arama yapsanız veya bazı konuları gezseniz inanın birşeyler öğrenirsiniz.

Birbirinin aynı o kadar fazla konu açılıyorki artık bazı arkadaşlar yazmaya üşeniyor kanımca.

Kolay gelsin.

Racing başlangıcı için GT250R diyeceğim ama önceden motor tecrübeniz var mı bilmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst