Racer 200 mü Cbr 125 Mi Lütfen Yardım Edin

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
34
cbr almaa ama racerı bedava bulsan alma :D 5 para etmez o motor yazık etme satamazsın zaten elınde patlar tip desen yok kalıte desen kocaman bi sıfır cevreden gelen tepkiler en kotusu '' nıye cın malı aldın nıye kanunı aldın ahanda yandın :D benzın dokup yakanları bılıom :D alırsan satmayı unut zaten icinde korku olmadan yola cıkma her an yolda bırakabılır her an salakca bı arıza yuzunden kaza yaptırabılırr bende senın gıbı dıodum racer alcaktım sımdı dusunuyorumda cok salakca bı fıkır gıbı gelıo senın ne yapacagını soleyım ankaralısın sen ben de ankradayım alacaksın bı cbf yada ybr motorculugu ogretecek sana 2.el alcan zaten 2000 e en fazla yeterlı seviyeye geldıgın zamanda koycaksın ılanı 1 haftada satacan ankarada peynır ekmek gıbı gıdıo bunlar sona uzerıne 3 5 kurus para koyarsınn 5 bıne bı hyosung gt 250 yada suzukı gs 500 iyi düşün soledıklerımı su an hangı motorcu olsa boyle yapar sana racer al dıyenlerın hepsı senın gıbı racer almayı dusunen kısıler baska kımse tavsıye etmezz iyi gıunler


cok laf yapmisin ama bos yapmisin.Birincisi racer kullandinmi?ikincisi bilmeden etmeden konusma.ucuncusude bilmedigin seylere burnunu sokma.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
cbr almaa,
ama racerı bedava bulsan alma :D
5 para etmez o motor yazık etme satamazsın zaten elınde patlar,
tip desen yok ,
kalıte desen kocaman bi sıfır,
cevreden gelen tepkiler en kotusu,
'' nıye cın malı aldın nıye kanunı aldın ahanda yandın :D
benzın dokup yakanları bılıom :D
alırsan satmayı unut zaten icinde korku olmadan yola cıkma her an yolda bırakabılır,
her an salakca bı arıza yuzunden kaza yaptırabılırr,

bende senın gıbı dıodum racer alcaktım sımdı dusunuyorumda cok salakca bı fıkır gıbı gelıo,
senın ne yapacagını soleyım,
ankaralısın sen ben de ankradayım,
alacaksın bı cbf yada ybr motorculugu ogretecek sana,
2.el alcan zaten 2000 e en fazla,
yeterlı seviyeye geldıgın zamanda koycaksın ılanı 1 haftada satacan ,
ankarada peynır ekmek gıbı gıdıo bunlar,
sona uzerıne 3 5 kurus para koyarsınn 5 bıne bı hyosung gt 250 yada suzukı gs 500,
iyi düşün soledıklerımı su an hangı motorcu olsa boyle yapar,
sana racer al dıyenlerın hepsı senın gıbı racer almayı dusunen kısıler baska kımse tavsıye etmezz iyi gıunler



arkadaşım senin daha bir motorun dahi yok,
ve hiç motor tecruben oldumu onuda tahmın ettıgıme gore sedece tur atmak için arkadaşlarından almışsın,
o nedenle sana bedava verırler diye bakıyorsun sanırım,
ılanlara bakarsan cbr daha fazla satışta nedeni,
ya kendine ufak gelenler yada model yukseltmek ısteyenler çogunlukta oldugundan dolayı,
tip emın ol yeterınce var,
etraftan görenlerde zaten bunun kanıtı,
her gören yarış motoruna benzetıyor,
çünki herkes senin gibi ''MOTORU SADECE TV'DE GÖRÜYOR VE GRANAJ VARSA YARIŞ MOTORUDUR''mantığı ile yorum yapıyor,
sen bişiy alırken veya biri ile arkadaşlık kurarken,
''ACABA MİLLET NE DER''diyemi düşünüyorsun,
başkalarının beğenisine göre yaşıyorsun???
Tebrikler...
Kımse motor tasfıp etmez sen en ıyısı hazır alamamışken hiç alma...

şu BENZİN DOKUP YAKANLARI BİLİYORUM lafını herkes söyler ve 18 senelik motorcuyum hurdasından başka motor yakanı görmedim duymadım,
evet sitede yaparım dıyen çok var,
ve senınde sadece mılletten duyduklarınla yorum yaptıgının kanıtı oluyor yani,

ben hiç düşünmeden c.tesiden çıkıp pazar gecesi 1700 km gezdıkten sonra sıkıntısız eve gırdıgımı bılıyorum,
hesabını sen yap,
ist,kütahya,eskısehir,sakarya,bursa yalova ist,
2600 km yoltoplamda,
bu km 1 hafta içerisinde oldu 2 yıl önce,
bire bir şahit olmadan başkalarının yazıları ile yorum yapma,
sen racer alacaktın ama alamadın neden????
allah nasib etmedi,
az ile yetinemeyen çoğu hiç bulamaz
bu kafa ile hıc alamassında,
senin aklındaki en kral motoru yaz sana resimleri ile verdiği hatayı kanıtlayayım,
Kaldıki GİXXER dahi şasi kırıyor,,,(belki bilmezsin GSXR)

ankaralı birini buldum ne mutlu sana,
artık motor aldırırsın arkadaşa,
bol bol turlamak için motorun olur seninde,

son olarak,
Ben Kanuni Racer Alsın Demiyorum,
Araştırsın Soruştursun,
Kesin Kişilerden Cvp Alsın SENİN GİBİ HİÇ BİNMEMİŞ VE MOTORU OLMADAN YORUM YAPAN birinden Akıl Almasın,

Umarım Kendisi İçin Hayırlı Bir Tercih Yapar...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Araştır hangisi aklına yatarsa onu al ikiside kendi çapında motosiklet.:cat:
 
Katılım
24 Eki 2008
Mesajlar
34
kanuni'nin fabrikasını getirsen yamaha nın mopedine değişmem. honda,yamaha,piaggio ya da vespa al. fiyatları diğer markalara göre yüksek, ama emin ol bilinçli kullanırsan bu markaların hangi modeli olursa olsun o motora çocuklarını bile rahatlıkla bindirirsin. :cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
kanuni'nin fabrikasını getirsen yamaha nın mopedine değişmem. honda,yamaha,piaggio ya da vespa al. fiyatları diğer markalara göre yüksek, ama emin ol bilinçli kullanırsan bu markaların hangi modeli olursa olsun o motora çocuklarını bile rahatlıkla bindirirsin. :cat:

Seni buna iten sebep ne :silent:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
50
Arkadaşım..

Herkes cbr diyor...Bence çoğunluğun sesini dinle..

Vitesi de gözünde o kadar büyütme..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Eğer amacın pastane önüne çekip bilmeyene hava atmaksa Racer al, daha kalıplı, ama sakın uzun yola çıkmaya kalkma, sen serkanADH13 gibi motorun ciğerini okuyamazsın.



Eğer amacın motosiklet kullanmaksa CBR125, CBF150 veya YBR125 al. CBR biraz ufak tefektir ama Racer'dan daha hızlıdır, YBR inanılmaz sağlam bir motordur, CBF seni durmadan Ankara'dan İstanbul'a getirebilir. Eğer CBR ufak, YBR de kuryelerde varsa (ki bunu anlamam, kuryeler kullanıyorsa o motor çok iyi bir motor demektir, kuryelik aşağılık bir iş mi?) CBF150 al, lastikler hariç Racer'dan daha iri ve on kat daha sağlam.


Bu mesajı okuyup ciddiye almayacağını biliyorum, ben de haybeye yazdım zaten.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
tabikide cbr hiç karşılaştırmaya gerek bile yok.:wiinkk:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
35
Paran yok ..... motor beğenmiyon...... hala racer diye tutturmuşun allahım ya :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 PM ----------

Eğer amacın pastane önüne çekip bilmeyene hava atmaksa Racer al, daha kalıplı, ama sakın uzun yola çıkmaya kalkma, sen serkanADH13 gibi motorun ciğerini okuyamazsın.



Eğer amacın motosiklet kullanmaksa CBR125, CBF150 veya YBR125 al. CBR biraz ufak tefektir ama Racer'dan daha hızlıdır, YBR inanılmaz sağlam bir motordur, CBF seni durmadan Ankara'dan İstanbul'a getirebilir. Eğer CBR ufak, YBR de kuryelerde varsa (ki bunu anlamam, kuryeler kullanıyorsa o motor çok iyi bir motor demektir, kuryelik aşağılık bir iş mi?) CBF150 al, lastikler hariç Racer'dan daha iri ve on kat daha sağlam.
.

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
24 Eki 2008
Mesajlar
34
Seni buna iten sebep ne :silent:
ilk motorum bundan bir buçuk sene önce aldığım kanuni trex idi. motoru sıfır aldım. sadece 4 ay kullandım 8000 km civarı yol yaptım. yolda giderken aynalar düşüyordu, eksoz ona keza,her hafta ampul kesiyordu, geçen gün gördüm paslanmaya başlamıştı, son olarak sattığım kişi ile konuştum yakın zamanda raktefiye yaptırması gerekiyormuş. şu an 13000 km de. sonraki motorum ybr 125 idi. ben aldığımda 17000 km idi. ancak tekerleğin değişmiş olması zincirin değişmiş olması bana hiç de 17000 miş gibi gelmedi. en az 25000 km falandı. neyse ybr 3 yaşındaydı. ve bir sefer bile "ampul kesmesi dahil" en ufak bir sorun çıkarmadı. 2 ay önce onu sattım ve cbf 150 aldım. allaha şükür 1,5 ayda 3000 km yol yaptım şu zamana kadar tık bile demedi(maaşallah). umarım cevabım yeterlidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabikide cbr =) sorulmaz
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ilk motorum bundan bir buçuk sene önce aldığım kanuni trex idi. motoru sıfır aldım. sadece 4 ay kullandım 8000 km civarı yol yaptım. yolda giderken aynalar düşüyordu, eksoz ona keza,her hafta ampul kesiyordu, geçen gün gördüm paslanmaya başlamıştı, son olarak sattığım kişi ile konuştum yakın zamanda raktefiye yaptırması gerekiyormuş. şu an 13000 km de. sonraki motorum ybr 125 idi. ben aldığımda 17000 km idi. ancak tekerleğin değişmiş olması zincirin değişmiş olması bana hiç de 17000 miş gibi gelmedi. en az 25000 km falandı. neyse ybr 3 yaşındaydı. ve bir sefer bile "ampul kesmesi dahil" en ufak bir sorun çıkarmadı. 2 ay önce onu sattım ve cbf 150 aldım. allaha şükür 1,5 ayda 3000 km yol yaptım şu zamana kadar tık bile demedi(maaşallah). umarım cevabım yeterlidir.

Valla ne diyeyim geçmiş olsun .:rendeer:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Eğer amacın pastane önüne çekip bilmeyene hava atmaksa Racer al, daha kalıplı, ama sakın uzun yola çıkmaya kalkma, sen serkanADH13 gibi motorun ciğerini okuyamazsın.



Eğer amacın motosiklet kullanmaksa CBR125, CBF150 veya YBR125 al. CBR biraz ufak tefektir ama Racer'dan daha hızlıdır, YBR inanılmaz sağlam bir motordur, CBF seni durmadan Ankara'dan İstanbul'a getirebilir. Eğer CBR ufak, YBR de kuryelerde varsa (ki bunu anlamam, kuryeler kullanıyorsa o motor çok iyi bir motor demektir, kuryelik aşağılık bir iş mi?) CBF150 al, lastikler hariç Racer'dan daha iri ve on kat daha sağlam.


Bu mesajı okuyup ciddiye almayacağını biliyorum, ben de haybeye yazdım zaten.

estafrullah neden kuryerlerı assagılık bır ıs olarak goruyum ki ??? onlarda benım gıbı bır annenın babanın evladı kımseyı o sekılde gormuyorum gıormemde
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
bu sorudan sayılmaz ama bütün konuşmaları okudum cwp cbr kıyaslama yapılamaz ama arkadaşımızın anladığım kadarıyla aklı racer da o yüzden biz bildiğimizi söyledik artık gerisi ona kalmış ne alırsan al hayırlı olsun kardeşim
 
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
24
ikisinede bindim şiddetle cbr'yi öneririm ama sen sorma ikisinede bin herkesin ne demek istediğini anca öyle anlarsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst