R6 Çizimmm.:)

Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Nasıl olmuş R6'm :queen:
yamahayzfr6karakalemvx9.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuş:cat: eline sağlık varmı başka çizimlerin
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
wuuuuw harika olmuş eline sağlık:cat: benim de fireblade ve hayabusa çizimlerim var ama 2 boyutlu :Dbunun yanında sönük kalır diye koymuyom :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper olmuşş başarıların devamını bekleriz...!!:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Güzel olmuş olmasınada yarısı nerde bu motosikletin malzemeden çalmışsın :p:p

Bide fotokopi gibi duruyo sanki kopyamı çektin yoksa :cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yıne gusel cızmısss :) superr olmusss ..:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
sen aldıgın sitenin linkini at en iyisi :p

kendin çizdiysen gayet basarılı .. :mrgreen:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
yaa bizim motorları da çizsene :D
altına bi de imzanı at...
o resimleri yaymassam namerdm.
Basıp basıp yayarım arkadaş yaptı diye hem isim de yaparsın :bounce:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
nası yapıyosunuz anlamadım gitti yaf güzel çalışma ellerine sağlık
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ellerine sağlık sanat dediyin büyle olur nedir o saçma tablolar iki saat bakıyom bazen hiç birşeye benzetemiyom gözlerim ağrıyor en güzel tablo bu bence :cat:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
139
offf süper ya :D böle çizimlerim olsa direk grafı tasarımdayım ama çizemıyorum ya :)
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
yorumları için herkese teşekkürler.:)
VaScO1925 koca mono kapak taktık görmüyon mu ne artçısı:cherry:
by_moto link falan yok linkin kendisi bu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst