- Katılım
- 23 May 2021
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba bende RAMZEY QM250 motor var.
Elektrik tesisatı yandı ve 0'dan tesisat çektik motosikletin her şeyi çalışıyor
Ama motosiklet gaz yemiyor ve cok patlama oluyor
aynı şekilde gaz verirken marşa basılı tutunca canavar gibi çalışıyor eskisi gibi oluyor.
bujileri yeni değiştirdim, beyinden gelen ateşleme kablolarında sıkıntı yok ateşleme geliyor.
Sorun ne olabilir yardımcı olur musunuz ?
Elektrik tesisatı yandı ve 0'dan tesisat çektik motosikletin her şeyi çalışıyor
Ama motosiklet gaz yemiyor ve cok patlama oluyor
aynı şekilde gaz verirken marşa basılı tutunca canavar gibi çalışıyor eskisi gibi oluyor.
bujileri yeni değiştirdim, beyinden gelen ateşleme kablolarında sıkıntı yok ateşleme geliyor.
Sorun ne olabilir yardımcı olur musunuz ?