Püskül aldım nasıl bağlıycam?

Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
Arkadaşlar motora elciklerin oraya takılmak üzere püskül aldım ama bunu nasıl takıcam birisi ayakkabı bağı alıcaksın dedi öylemi gerçektende peki ayakkabı bağı ile oluyorsa bunu fiyonklumu bağlıycam:p nasıl oluyor
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
denizci düğümü atacaksın. valla bunu bağlamak için ayakkabı bağı gerekiyorsa ve o bağı püskülleri satarken vermiyorlarsa koca bir yuh.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
Kim ne derse boş. Sen püskülü aldığın aksesuarcıya sorsaydın ya nasıl bağlıcanı.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
nabacan puskulu sen onu kargoyla bana yolla boswer sen kullanma işine yaramaz:p
valla abı senın aldıgın yerde neyse takamamıs olabılırler dıyorum ama barı yapılısını tarıf etselermış..
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
Valla aldığım yer çok yoğundu ayakkabı bağı ile bağlıycaksın dedi bende iyi dedim elimde kaldı böyle birde ayakkabı bağı satın alıcaz şimdi:mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
yani mobilya alırken bunları vidayla birleştireceksiniz, biz vida vermiyoruz demeleri gibi birşey olmuş yani.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Yuh be kardeşim bi püskülü bağlayamıyorsan sen o motoru nasıl kullanacaksın.Bir püskül için topikmi açılır esefle kınıyorum.:farao:
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
iple bağlayacan

bilirsin eskiler ne der
ipinle kuşağın:queen:
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
Rüzgarınoğlu' Alıntı:
Yuh be kardeşim bi püskülü bağlayamıyorsan sen o motoru nasıl kullanacaksın.Bir püskül için topikmi açılır esefle kınıyorum.:farao:

Tarif et ozaman ben bilmiyorum sordum millet ne cins konular açıyor ben burda gayet doğal bir soru sordum.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
arkadasım bende aldım ama ipini werdıler ıcınde aldıgın yer wermedıyse git iste normal koyoron ordakı delıklerden bi onden bi arkadan geciriosun sonundada dugum at
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bence normal bır topic sahsen bende nasıl baglanılacagını bılmıyorum.. bilen varsa ogrenılsın dıye acılmıs.. hıc degılse otekı gıbı geyık topıcı degıl:)
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
ok çok sağolun arkadaşlar siyah bir ip ile yarın bağlarım verdiğim rahatsızlık için özürdilerim.
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
domdom' Alıntı:
Tarif et ozaman ben bilmiyorum sordum millet ne cins konular açıyor ben burda gayet doğal bir soru sordum.

bak bir adet bağ alınır, çapraz şekilde püskülün altından örülür, sonra motorun elciğine geçirilen püskül içten dışa doğru bağlar sıkıla sıkıla gerdirilir. sonunada düğüm atılır. diğer taraf içinde aynı işlem uygulanır. işlem biten bağcıkların düğümleri kontrol edildikten sonra bağcıkların fazlaları kesilir. ve motoruna binerek etrafa yen püsküllerin gösterilir. birkeç gün içinde sokakta duran motorundan sökülmüş olan püsküller için yenileri alınarak tüm işlem tekrar yapılır. bu böyle ömür boyu sürer gider:queen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
halilertan' Alıntı:
bak bir adet bağ alınır, çapraz şekilde püskülün altından örülür, sonra motorun elciğine geçirilen püskül içten dışa doğru bağlar sıkıla sıkıla gerdirilir. sonunada düğüm atılır. diğer taraf içinde aynı işlem uygulanır. işlem biten bağcıkların düğümleri kontrol edildikten sonra bağcıkların fazlaları kesilir. ve motoruna binerek etrafa yen püsküllerin gösterilir. birkeç gün içinde sokakta duran motorundan sökülmüş olan püsküller için yenileri alınarak tüm işlem tekrar yapılır. bu böyle ömür boyu sürer gider:queen:

Muahaaaa son lafa bayıldım :mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
hırgızlar .... demek püsküllerde ayaklanıyo almamak lazım o zaman :)
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
motora püskül taktın mı
adın çıkar püsküllüye
adamın biride sorarsa nasıl taktın bunları kardeş diye anlat bakalım uygulamalı hani o kestiğin uçlar nooolcak alllaahhhhhh yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst