Scarabeoda seçeneklerde olsaydı tercih belli idi.ikisi arasında ps 150 öne cıkıyor.
Açıkçası Scarabeo'nun görüntüsü pek hoşuma gitmiyor benim o yüzden hiç düşünmedim.
Foçada arkadaşlarla oturup konuşurken beyaz bi scarebeo200i park etti cafenin önüne. Dedim bak bu motor italyan motoruda 20 beygir benim motordan(2011 CBR125) pahalı. hadi yaaa hiç öyle durmuyo dedi
Benim motoru 5.400'e aldım scarebeo o zaman 7.100 tlŞimdi CBR125 6.900 Scarebeo 200İ 6.830
![]()
Adam gerçekten haklı beyler:queen:
Yaklaşık 2 saat önce eskişehirden istanbula geldik 2 kişi ps150 imle 40 tl ye 318 km. artçım çok rahat geldigini söledi 85-100 km arası 4 saatte geldik yarım saatte mola verdik ben 70 artçım 100 kgydu birazda agırlık vardı çanta fln iki kişi toplam 185 kg fln bana göre uygun motorda bayılma hız düşme fln hiç olmazı çokta rahat geldik yuzden sen ps150i al bence![]()
Açıkçası Scarabeo'nun görüntüsü pek hoşuma gitmiyor benim o yüzden hiç düşünmedim.
scarabeo yu gidip canlı görün,250cc gücünde 200lük tek motor, paranıza yazık olmayacak buna garanti veririm
Xenter 150'nin fiyatı düştü derken:silent::silent: Sitesinde hala 7.550tl bir fark yok.. dedim heralde 6.950 yaptı yamaha Scarebeo'ya inat![]()
scarabeo yu gidip canlı görün,250cc gücünde 200lük tek motor, paranıza yazık olmayacak buna garanti veririm
Bende garanti veririm, kurdan dolayı fiyatı böyle düşükken.almadan önce bende çirkin bulmuştum scarabeoyu.şu an 2. Scarabeomu aldım.ps 150 de güzel scooter ama ikisini yanyana koyunca fiyat performans olarak oldukça öne çıkmakta scarabeo.almasanda git bi bayiye gör üzerine otur, sağına soluna bak ve alırsanda bize dua etmeyi ihmal etme.tercih senin , şimdiden hayirli olsun.
çok düşünme pcx al gitsin gayet yakışıklı bende yamaha bws 100 var baska motor alıpda yinede vazgecemediğim scooterim.pcx aynı katagoride artık bwsden vazgecip pcx alma vakti geldi gibi,bak pcx benim bile motorumu sattıracak
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/104737-6-7-yildir-kullandigim-motorum.html ilgilenen varsa fotolara bakabilir.antalyada parmakla gösterilen temizlikte.km orginal genelde araba ve başka motor kullandığım için sürmedim pek
Maşallah,
Güle güle kullan.
Hayırlı olsun, güle güle kullanın
1-2 görselde olsaydı göz banyosu adına, hoş olurdu![]()
Kırmızımı kırmızımı:queen::queen: