PS150i mi? PCX mi?

PS150i mi? PCX mi?


  • Kullanılan toplam oy
    95
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Scarabeoda seçeneklerde olsaydı tercih belli idi.ikisi arasında ps 150 öne cıkıyor.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Açıkçası Scarabeo'nun görüntüsü pek hoşuma gitmiyor benim o yüzden hiç düşünmedim.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Scarabeoda seçeneklerde olsaydı tercih belli idi.ikisi arasında ps 150 öne cıkıyor.

Açıkçası Scarabeo'nun görüntüsü pek hoşuma gitmiyor benim o yüzden hiç düşünmedim.

Foçada arkadaşlarla oturup konuşurken beyaz bi scarebeo200i park etti cafenin önüne. Dedim bak bu motor italyan motoruda 20 beygir benim motordan(2011 CBR125) pahalı. hadi yaaa hiç öyle durmuyo dedi:)

Benim motoru 5.400'e aldım scarebeo o zaman 7.100 tl:) Şimdi CBR125 6.900 Scarebeo 200İ 6.830:p

Adam gerçekten haklı beyler:queen:
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Foçada arkadaşlarla oturup konuşurken beyaz bi scarebeo200i park etti cafenin önüne. Dedim bak bu motor italyan motoruda 20 beygir benim motordan(2011 CBR125) pahalı. hadi yaaa hiç öyle durmuyo dedi:)

Benim motoru 5.400'e aldım scarebeo o zaman 7.100 tl:) Şimdi CBR125 6.900 Scarebeo 200İ 6.830:p

Adam gerçekten haklı beyler:queen:

CBR beni de acayip cezbediyor, bu ikisinin haricinde aslında kafamda onu kilitledim diyebilirim. Ancak kız arkadaşım super sportlar konusunda benimle aynı frenkansta olmayınca mecburen scootera yöneldim. :)
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
Yaklaşık 2 saat önce eskişehirden istanbula geldik 2 kişi ps150 imle 40 tl ye 318 km. artçım çok rahat geldigini söledi 85-100 km arası 4 saatte geldik yarım saatte mola verdik ben 70 artçım 100 kgydu birazda agırlık vardı çanta fln iki kişi toplam 185 kg fln bana göre uygun motorda bayılma hız düşme fln hiç olmazı çokta rahat geldik yuzden sen ps150i al bence :D
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Yaklaşık 2 saat önce eskişehirden istanbula geldik 2 kişi ps150 imle 40 tl ye 318 km. artçım çok rahat geldigini söledi 85-100 km arası 4 saatte geldik yarım saatte mola verdik ben 70 artçım 100 kgydu birazda agırlık vardı çanta fln iki kişi toplam 185 kg fln bana göre uygun motorda bayılma hız düşme fln hiç olmazı çokta rahat geldik yuzden sen ps150i al bence :D

O da iyiymiş. Maşallah. :)
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
scarabeo yu gidip canlı görün,250cc gücünde 200lük tek motor, paranıza yazık olmayacak buna garanti veririm

Bende garanti veririm, kurdan dolayı fiyatı böyle düşükken.almadan önce bende çirkin bulmuştum scarabeoyu.şu an 2. Scarabeomu aldım.ps 150 de güzel scooter ama ikisini yanyana koyunca fiyat performans olarak oldukça öne çıkmakta scarabeo.almasanda git bi bayiye gör üzerine otur, sağına soluna bak ve alırsanda bize dua etmeyi ihmal etme.tercih senin , şimdiden hayirli olsun.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Xenter 150'nin fiyatı düştü derken:silent::silent: Sitesinde hala 7.550tl bir fark yok.. dedim heralde 6.950 yaptı yamaha Scarebeo'ya inat:p

ilk çıktığında fiyatı 8 bin kusurluydu öyle hatırlıyorum, şimdi aşağı çekmişler .ps 150 plakayla burda 7 bin 100 müş ve ps150 sahibi olduğum halde xenter 150 daha bi albenili geliyor bana

bu arada honda gerçekten kaliteli motorlar üretiyor .hala ps150 im ilk günkü gibi taşşşş:)
2 sene olmuş alalı şaka gibi,gören abi motoru yenimi aldın diyor.hondanın dandik çin malı motorlarıda var :S iyi motorları
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Ps150 italyada üretilliyor diye biliyorum.xenter aksesuarlarla birlikte (cam,arka çanta) 8000 tl yi geçiyor.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
çok düşünme pcx al gitsin gayet yakışıklı bende yamaha bws 100 var baska motor alıpda yinede vazgecemediğim scooterim.pcx aynı katagoride artık bwsden vazgecip pcx alma vakti geldi gibi,bak pcx benim bile motorumu sattıracak ;)
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/104737-6-7-yildir-kullandigim-motorum.html ilgilenen varsa fotolara bakabilir.antalyada parmakla gösterilen temizlikte.km orginal genelde araba ve başka motor kullandığım için sürmedim pek
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
scarabeo yu gidip canlı görün,250cc gücünde 200lük tek motor, paranıza yazık olmayacak buna garanti veririm

Bende garanti veririm, kurdan dolayı fiyatı böyle düşükken.almadan önce bende çirkin bulmuştum scarabeoyu.şu an 2. Scarabeomu aldım.ps 150 de güzel scooter ama ikisini yanyana koyunca fiyat performans olarak oldukça öne çıkmakta scarabeo.almasanda git bi bayiye gör üzerine otur, sağına soluna bak ve alırsanda bize dua etmeyi ihmal etme.tercih senin , şimdiden hayirli olsun.

Bu yorumlarınızı aklımın bir kenarından bulunduracağım. Teşekkürler! :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

çok düşünme pcx al gitsin gayet yakışıklı bende yamaha bws 100 var baska motor alıpda yinede vazgecemediğim scooterim.pcx aynı katagoride artık bwsden vazgecip pcx alma vakti geldi gibi,bak pcx benim bile motorumu sattıracak ;)
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/104737-6-7-yildir-kullandigim-motorum.html ilgilenen varsa fotolara bakabilir.antalyada parmakla gösterilen temizlikte.km orginal genelde araba ve başka motor kullandığım için sürmedim pek

Yakın zamanda karar vermezsem, işler daha da zorlaşacak gibi... :) Bakalım artık.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
İçine hangisi siniyorsa onu al.. ikisi birbirini aratmaz.. ps150 yi şahsen ben beğenmedim.. PCX aldım.
Ara hızlanmaları cok güzel.. Tipi özellikle harika. Motor alcağımı bilen bir arkadaşım işyerinin camından yolda gördü pcx ona doğru dönüktü, telefondan aradı "canına mı susadın sen" dedi, ne alaka dedim.. uzaktan racing sanmış :) tip olarak pcx i tek geçerim.. Ayrıca ben 98 kiloyum artcım 90 kilo civarında rampaları keçi gibi tırmanıyor mubarek..
İlk deposunda şuan 160 km yaptım çeyrek üstünde yakıt var halen..
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Hortlatmış olacağım başlığı ama PCX aldık. Bakalım, şimdilik gayet memnunum. Allah utandırmasın mı denir bu gibi durumlar için? :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hayırlı olsun, güle güle kullanın :)

1-2 görselde olsaydı göz banyosu adına, hoş olurdu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst