Prometheus kaza yaptı (Durumu İyi)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kafasında bir sorun olmadığı konusunda raporla gelsin :mrgreen: yoksa topumuzu BAN lar valla yetkisiz ele silah vermeyin :queen: kafalarında sorun yoksa bişi olmaz :wiinkk: tekrar geçmiş olsun :rendeer:
kafasında çatlak varmış. Ama doktor bu çatlağın kazayla ilgisi olmadığını söyledi :p Eskiden beri çatlakmış yani :p
Durumu gayet iyi arkadaşlar küçük bir platin takacaklar Onur'a
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Çok geçmiş olsun be birader harbiden şok ettin hepimizi.. Başlığı görünce hass**r dedim bir anda ama sonra iyi durumda olduğunu okuyunca rahatladım, umarım en kısa zamanda iyileşir de ekibi yalnız bırakmazsın, hem daha ergenekona gidecektik ya beraber noldu şimdi sattın mı sen beni:)) Ben anlamam kardeşim hastane mastane dinlemem seni de aldırtırım benimle birlikte haberin ola:p
En kısa zamanda iyileşmen dileğiyle birader..
(Önümüzdeki hafta Ankara'da olacağım, ergenekoncu arkadaşlarla bi ara ziyaretine geliriz artık:p)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Pro'cum, yeni gördüm başlığı. Çok geçmiş olsun. Üzüldüm...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Geçmiş olsun adamım Bidaha bize böle şakalar yapma yahuu olmuyor
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Geçmiş olsun, çabucak iyileşmeni dilerim.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Onur'um yazsana abicim bişeyler.İyiyim desen yeter yahu!Arkadaşlar sağolsun iyi haberilerini iletiyorda insan direk sendende haber almak istiyor dimi yani:).
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
anam benım belam nasıl kaza yapmış yaa o sıtede olmadınmı canım sıkılıyor şataşa bırını nerden buluyım şimdi
geçmiş olsun onur abı allah beterınden saklasın bunada şükür deyıp geçmek lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onur'um yazsana abicim bişeyler.İyiyim desen yeter yahu!Arkadaşlar sağolsun iyi haberilerini iletiyorda insan direk sendende haber almak istiyor dimi yani:).
halen hastanede yatıyor yarın saat 11 de ameliyat olacak bir kaç gün içinde taburcu olur, Taburcu olsada tek kolu alçıda kolay yazamaz bir süre
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
kafasında çatlak varmış. Ama doktor bu çatlağın kazayla ilgisi olmadığını söyledi :p Eskiden beri çatlakmış yani :p
Durumu gayet iyi arkadaşlar küçük bir platin takacaklar Onur'a

İyi olduğuna çok ama çok sevindim:cat:
biraz çatlak su kaçırmaz...Platin yerine Altın olmazmı:p pazarlık yapın yau...maddi değeride artmış olur pronun.. teneke yerine, Golden-Pro deriz demi yaa..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
arkadaşlar onur iyi durumda , ameliyatı başarılı geçmiş , espri yapmaya bile başladı yakında kalkar ayağa :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun onur, umarım çabuk iyileşirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst