Çok geçmiş olsun kardeşim.
Kimimiz ulaşım aracı, kimimiz hobi ,kimimiz tutku diye bakıyoruz canımızı teslim ettiğimiz araçlarımıza fakat tehlikeli bir alet... Senin düzgün olman yetmiyor.Başkalarının hatlarını ödüyoruz çoğu zaman.Yani bilmem kaç ay sonra canımızı sıyırıp! sakat kalmaktansa böyle haberler yüzünden lanet okuyup .Git paşa paşa servisinle işine .Bin taksiye git gideceğin yere diyesim geliyor.
Kim benim gibi düşünmüyor ki.... Ama tadına bakmışız birkere uyuşturucu gibi artık soluyoruz nefesimizle kilometreleri.Kaç kere daha şansımız yaver gider. Ne kadar daha beni es geçecekler diye ufak ufak yol alıyoruz mıcırlı asfalt yollarında ülkemin.![]()