Prometheus kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
canimiz bitanemiz onura gecmis olsun diyorum su andada bu mesajdan sonra kendisini ziyaret icin gazi hastanesi ortopedi servisine geciyor hepinizin gecmis olsun mesajlarini özellikle söyliyeceğimi hatirlatiyor bunun son olmasini temenni ediyorum saygilarimla
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
Onur'cuğum allah korumuş acil şifalar dilerim, umarım ameliyatın basit ve iyi geçer biran önce sağlığına kavuşursun
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
az önce onurun yanındaydım durumu iyi , kolu kırılmış alçıda , serum yemişti halsizdi ameliyat durumu henüz belli değil...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
163
Üzüldüm ya, çok geçmiş olsun, ben de dün gece o civarlarda seyir halindeydim, ODTÜ mezunları vişnelik tesislerine gidip gelmiştim, benzer bir iki tehlike de atlattım hatta, işe bak. :(
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cok gecmis olsun. Umarim tez zamanda iyilesir Procan.
Hastaneye giden arkadaslar gelismeleri bize aktarirlarsa seviniriz.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Onur abim çok geçmiş olsun, üzdün bizi :pale:
Allah'tan acil şifalar diliyorum... :pale:
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
26
Büyük geçmiş olsun Onur.

Karakol'un orda bir XT duruyordu park edilmiş, motor hala orda sanırım ?
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
su anda onurun telefonuna ulaşılmıyor , şu an onur'un yanında olan birisinin cep numarasını yazabilcek olan varmı özelden ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst