presto texas 200 minirace modifiyeli

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
presto texas 200


tavsıye edebılecegım bır motor ayrıca kendı motorum ben modifiye ettım umarım beyenırsınız bazı fotoraflar ılkte cıkmayabılır eger bıdaha yenılersenız gorebılırsınız

orjınali





















ve fotomontajla sıyahı



ayrıca mavısı


[
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
bunun neresı modıfıyelı anlamadım

Üstteki orijinal resme tam bakmadın sanırım...Bende bu motordan kullanabiliyorum ve motora yapılabilecek ve çoğu racer200 kullanıcısının dikkatini çekecek en iyi modifiye bu bence...Çünkü motosikletin orjinal amortisörüyle oynayarak arkasını kaldırmak mümkün değil yani bir sürü küçük detayla oynamanız gerekiyor...Bence bu motora harika olmuş bu görünüm eline sağlık:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zewk meselesı sen begendıysen süper kardeşim huzurunla mutluluğunla kullan... =))
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Üstteki orijinal resme tam bakmadın sanırım...Bende bu motordan kullanabiliyorum ve motora yapılabilecek ve çoğu racer200 kullanıcısının dikkatini çekecek en iyi modifiye bu bence...Çünkü motosikletin orjinal amortisörüyle oynayarak arkasını kaldırmak mümkün değil yani bir sürü küçük detayla oynamanız gerekiyor...Bence bu motora harika olmuş bu görünüm eline sağlık:rendeer:

O zaman biraz daha bilgi vermesi gerekirdi... Arkadaş haklı neresinde modifiye var diye?...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta makına sıyah renkte daha super duruo bence sıyah renke boya attırma ımkanın warsa durma bıle bı dk
 
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
dandik bu motor daandik ybr 0,20 bile buna 10 basar

bu arada sağ tarafındaki amblem BMW ye benziyor:S:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
gayet güzel olan ne bmw amblemine benzeyen cizim mi yoksa motor mu benim için 10 lira da çok para 4000 lirada onun için alacaksan herşeyi düşünecen servis desteğinden dayanıklılığına adama mondial 150 zat nasıl diyorum adam bana diyor ya bence çok süper geçen bujiyi değiştirdim aynaları değiştirdim birde bilmem ne hortumunu yeniledim adam yağınada baktı 35 lira verdim honda olsaydı 350 verirdim diyor ulen honda olsa onları yapmayacaksın o sıklıkta ne konuşuyorsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa yok beaaaaaaa adam ole amblem koymus ıste yapstrmıs oraya =)) ne adamsınız yahuu =))
 
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
ya 2000 liram var daha fazlasını kessen çıkmaz bana bir motor alalım ya yardım edin
:):salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
byferhatk o paryla 150 cc lık chooper alabılrsn ıstersen yardmcı olrm o konuda
 
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
reis sana şöyle söleyeyim biz iki kişi binecez hergün 120-130 km yol yapacaz toplamda ona göre altımızda ufak kalmasın yardımcı ol be
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hatta ıstersen 250 cc lık bı motor bıle alırız chooper ama
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla elınde 2000 ytl var cok guzel bısey bekleme yaa mondıal ya jinlun çin marka motor alırız anca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst