- Katılım
- 20 Ara 2007
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
bunun neresı modıfıyelı anlamadım
Üstteki orijinal resme tam bakmadın sanırım...Bende bu motordan kullanabiliyorum ve motora yapılabilecek ve çoğu racer200 kullanıcısının dikkatini çekecek en iyi modifiye bu bence...Çünkü motosikletin orjinal amortisörüyle oynayarak arkasını kaldırmak mümkün değil yani bir sürü küçük detayla oynamanız gerekiyor...Bence bu motora harika olmuş bu görünüm eline sağlık:rendeer:
dandik bu motor daandik ybr 0,20 bile buna 10 basar
bu arada sağ tarafındaki amblem BMW ye benziyor:S:silent: