Pratik Motosiklet ve Sürücüsünü Temizlemek :)

Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
en güzeli basınçlı su tabancaları, arkadaşımın oto yıkama yeri var sağolsun pazar günü şileden döndükten sonra hem kendimi hem motoru bir güzel temizledim.bunu denemek istemem
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Abi sonlara doğru bi durdu alet, sonra deli gibi yine çalışmaya başladı ya kafayı koptum :queen::queen:
Paylaşım için very thanks :wiinkk:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende sadece bizim türkler düşünebilir diyordum bunu.ama yabancılarda türkler kadar akıllıymış:queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
41
:mrgreen:..eminolun dahaonce yapanlar turktu..ama youtube a atmayi unuttular :queen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
yahu burdaki fırçalar arabayı kaldırıp kenara atıcak nerdeyse hepsi bozulmuş zaten boyayı bile söküyor. motorla girsem elimi kolumu başka yerlerden toplayıp getirirler heralde. çünkü birkeresinde arabanın anteni içine geçik olduğu halde alıp yerinden koparıp böyle üç dört büklüm yapıp bi kenara atmıştı..
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
:cyclopsan zarari odediler ins. ?

yok malesef.. ne zararı ödesin orayada sokaktan geçen bi amcamı oturtmuşlar.:mrgreen: sade düğmeye basıyordu. zaten normalde girmem öyle şeylere ama işyerinin arabası olduğu için vede çok yağun tempoda çalıştığımızdan benzin istasyonlarından istifade ediyorduk yıkamayı. çabuk oluyor ya güya :p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
tam benlik bişey zaten ben normaldede motor kıyafetlerimi oto yıkamcıda yıkatıyom (giyinik olarak ) tavsiye ederim harika oluyo.. tanzikli suyla fenaaaa .. daha öncede görmüştüm bunu bi yerlerde ama yinede emeğe saygı paylaşım için teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst